٧ صبح روز تعطیل در خدمتتونم :) خواب به من نیومده ها !؟ نه !! دو روز قبل هم که تعطیل بود ، دوست پسر ساعت ٧ بیدار کرد ، نگذاشت بخوابیم ، حالا  که دیروز کلی تهدید کردم که زودتر از نه بیدار نکنی ها ، یک کم دیرتر سگ رو می بریم پارک ، خودم از شش و نیم بیدارم !!! 


گوشی جدید ایفون رو دیدین ؟ کارایی ٦ رو داره تو قاب ٥، با قیمت خیلی مناسب ، 


جدیدا، این بمب گذاری چه قدر دردناک شدند ، چه قدر حس ناامنی رو بالا میبرن ، الان مثلا ترکیه ، این همه مسافر توریستی داشته که میرفتن سفارت های کشورهای مختلف، خوب معلومه دیگه میترسن همه ! یعنی من به شخص بخوام مامان بابام بیان ، میفرستم دوبی یا ارمنستان دیگه ! 


این چند روز که خونه ام و خیلی کاری ندارم ، خیلی تو اینستا میگردم ، چه قدر همه تو چالش های لاغری هستن :) احساس می کنم دیگه الان همه ایران باربی شدن :) دومین دسته از پیج هایی که نظرم رو جلب کرد ، این پیج های چیدمان خونه بودش ، که یک سری به عنوان جهاز هم می گذارن ، چندتا چیزش خیلی برام جالب بود ، این دوستانی که دو نفر ادم میرن تو خونه ١٢٠-١٦٠ متری ، چی کار می کنند با این همه فضا !؟ خداییش من می بینم غمم می گیره وای چطوری ای خونه رو همش باید تمیز کنه عروس خانم ، ما وقتی که خونمون   رو عوض کردیم و یک خونه بزرگتر گرفتیم دو سه سال پیش   ، کاملا این قضیه تمیز کردن رو حس کردیم  ، دومین نکته، دوست پسر همیشه به ما میگه چقدر خونتون شلوغ ، حالا تو عکس ها من شلوغ می فهمیدم یعنی چی !!! این دکورای پر از نقره و کریستال ، کلی تابلو !! خدا خیرتون بده چه حالی دارین :))) 


 راستی شنبه دوست پسر رفت خون داد ، من آهن  خونم خیلی کم بود ، نشد باز هم :( خیلی ناراحنم ، اکثر وقت ها اهن خونم پایین ، حالا خیلی تغذیه سالمی دارم ها!! 


یک چیزی بگم ، اینجا خیلی رسم که ایرانی ها مثلا BMW سوار بشن ، ماشین های خوب و  لارژری ، من همیشه فکر می کردم اینایی که ماشین های اینجوری سوار میشن خیلی درامد خوبی دارن یا بیزنسی دارن به هر حال ، جدیدا فهمیدم نه !! یک سریشون فقط چشم هم چشمی دارن !! طرف کار نداره میره BMW میخره ، با وام ، یا میره کادیلاک میخره !!! اصلا یکی دو تا هم نیستن ها !!!! حالا اینجا واقعا ادم های پولدار این برند ها رو سوار میشن ، خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه . 


الان افتاب زده نو خونه ، فکر می کنی به به چه هوای بهاری !! دما -٦ هستش !! 






 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلو دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 07:13 http://nil-nil.blogfa.com

دقیقا این چشم و هم چشمی پدر مردم سطحی بین رو درآورده. البته همه اینطور نیستن. یه قشر خاصی هستن...
به نظر منم خونه باید اندازه ای باشه که بشه تمیزش کرد و توانش رو داشته باشی...

نیلو فکر می کنم خیلی زیادن ، یعنی من فکر می کردم اینایی که میان این سر دنیا با این همه دغدغه ! بی خیال تجملات بشن ولی نه ! من خودم خونه جمع و جور با کمد زیاد دوست دارم :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.