پیش به سوی بهبود

از کجا شروع کنیم ؟ دیدن ماشین جدید همون قدر که ذوق داره واسه من همون قدر هم استرس ، که از نظر مالی باید این همه پول داده باشه، ماشینی که دوست پسر پسندید یک tiguan 2016 , بود، یک چیزی حدود ٥٠٠$ خرج ماهیانه اش بود اگر قسطی می گرفت ، نقد هم که دیگه بماند، دیگه نظرش رو عوض کردم ، گفتم بی خیال بابا با این پول میشه رفت سفر، میشه پیش خونه داد، مگه دیوانه ایم ؟! شاید خیلی دیگه از دختر ها بودن میگفتن از جیب من که نیست ، بگذار خودش بده ، ماشین خوب هم سوار میشیم، ولی واسه من پول من و دوست پسر نداره اصلا، خلاصه هم چنان میگردیم ببینیم چیزی مناسب پیدا می کنیم، 


یادتون چند بار نوشته بودم ، مبل های خونه رو اعصاب من رژه رفتن که ؟! به خاطر اینکه ، ما از روز اول اینجا زندگی دانشجویی داشتیم ، مبمون دو تا سه نفر با طرح های مختلف بود ، هر دو کرم ، ولی متفاوت کاملا، یکیش هم باز می شد ، تخت میشد، خلاصه، دیگه هم احساس میکردم خیلی جا گرفتن الان ، هم اینکه شدیدا ، با هم نمی خورن، یعنی بعد از چهار سال داشتنشون اینجوری رفت رو اعصاب، تو این سه سال اخیر هم باورتون نمیشه، انقدر استرس مالی بودش همش که مبل اخرین گزینه بود ، تا چندی پیش که تصمیم گرفتیم یک دست دوم بگیریم، اینا هم بدیم برن ، گفتمم یک ال پیدا کردیم ، تمیز بود ، نصف پولش رو هم دادم ، که تا سپتامبر بیاریمش، اقا مسیج دادن که پشیمون شدن ، من هم گفتم اوکی، پولم رو پس داد، همین جوری رفتیم شنبه گذشته ، مبل نو نگه کنیم ، که تو مغازه یک مبلی اف خورده بود ، brick (بیشتر میدونم قلک میشناسه با اسم میگذارم ) ، دیگه تخفیف داد چون مبل یک ایراد کوچیک داشت ، خلاصه در کمال تعجب مبل نو گرفتیم، و خوب خیلی خوشحالم از این بابت ، که خونه هم خلوت میشه هم شکل خونه میشه ، 


کلا این روز ها خواهر خونه ریخته بیرون و میشوره و میسابه، من که یا سر کار هستم ، این روزا ، یا کلا خیلی بی حال و خسته ، رفتم نگاه کردم یا علائم کم خونی یا علائم کمبود ویتامین دی، باید بیشتر مولتی ویتامین بخورم ، 


دوست پسر میگه نهار بریم سوشی دلم به سوشی نیست ، اونم اصرار می کنه ، نمیدونم چیکار کنم ، 


کلی حرف داشتم که یادم رفت ، 


پینوشت: مگهان عزیز ، خدا به تو و خانوادت صبر بده عزیزم 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 15:42 http://gholak-banoo.persianblog.ir

مبل مبارکه.
اصولا بریک تخفیف های خوبی می زاره.
برای ماشین، اصولا به نظر من اینجا ماشین دست دوم بهتره. مگه اینکه بخوای یه ماشین اخرین مدل سیستم بالا سوار بشی که لیز خوبه. ماشین نو از در مغازه بیای بیرون ۱۰۰۰۰ تا می خوره روی سرش...
من شوهر دختر خالم توی اوتاوا مغازه تعمیرات ماشین داره . ماشین های خوبی پیدا کرده تا به امروز برای اعضای خانواده... (البته ما خودمون از تورنتو ماشین رو خریدیم...) دوست داشتی بگو...آشناتون کنم. البته بگم توی کار ماشین فروشی نیست، اما ماشین هایی که پیدا می کنه، جووون دار هستن. آشنا زیاد داره.

اره واقعا :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.