اول از همه باید بگم به خاطر دندون عزیز خیلی خیلی ناراحت شدم، با اینکه من از نزدیک نه خودش رو دیدم نه خانوادش رو ، امیدوارم خدا بهشون صبر بده فقط، 


من چهارتا امتحان سری اولم پاس شد، حالا باید چهارتای بعدی رو بدم ، هنوز ثبت نام نکردم البته ، منتظر یک نامه ام که بیاد ، 


خواهر این هفته صبح تا غروب نیستش. من هم دوشنبه رو که مریض بودم ، دیروز و امروز افتادم جون خونه، تلاش دارم مرتب و تمیز شه، اشپزی هم می کنم، 


از دو شنبه هم دوست پسر رو درست حسابی ندیدم، همش دانشگاه تا دیر وقت ، حتی دیروز غروب قرار سینما هم پیچید .  


مرسی مگهان برات کامنت گذاشتم :)


مرسی از ونوس بابت مسیجت ، یک چیز اخرش گفتی ، که تو خونه ما هم خبری ازش نیست ! 


نظرات 3 + ارسال نظر
نیلو پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 07:52 http://nil-nil.blogfa.com

الهی. پس فقط کار بوده و تنهایی. عیبی نداره . انشالا روزهای بعدی جبران می کنن. منظورم خواهر و دوست پسر هست.

اره ، ولی انقدر خونه تمیز :))))

مگهان پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 00:35

اینم بگم برم
واسه این آدرس پیج رو به کسی نمیدم که خب خواهرم نمیدونه وب دارم.
میترسم بچه ها لو بدن:-"

یکی از دوستام داره آدرسشو رفته بود نوشته بود اینو تو وبت دیدم:||||
زود دیدم و پاک کردم :)))

نه من باهوش تر از این حرفام :) همه عکس ها هم دیدم عالیههههه

مگهان پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 00:08

^-^
خواهش می کنم مهربون
منم برای دندون خیلی خیلی ناراحت شدم:( با اینکه جسته گریخته می خوندمش...
ایشالا اون چیزی که تو خونه ی شما نیست، و احتمالا این روزا تو خونه ی ما هم نیست، به زودی در خانه هامان فراوون دیده بشه:|||

مطمئنی تو خونه شما نیست؟ اره خیلی ناراحت کننده بود:(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.