این سرماخوردگی هی بهتر میشه هی بدتر:(  نمیدونم چرا اینجوری ؟؟ 


امروز صبح انقدر عصبانی شدم که دستام می لرزید ،صبح رفته بودیم دنبال کارهای اداری ، که خواهر رو مرکز شهر گذاشتم و خوش خوشان گفتم از اتوبان برنگردم ، وسط راه بودم که خواهرم زنگ زد، 

ما یک بسته داشتیم برای ایران که دو ماه پیش با خانم یکی از دوستام هماهنگ کرده بودم  که بیاره ایران ، بعد هماهنگی بنده خریدمش و چیز خاصی هم نبودا که مجاز نباشه ها، خلاصه دیشب تو اون مریضیو سردرد طبق هماهنگی با دوستم بردیم دادیم ، برای اینکه مدیونشون هم نشم ،١٠٠$ هم پول دادم ، گفتم حالا شاید اضافه بار بخورین ، نخواستم  دست زنش بهونه بدم ، امروز صبح شوهر زنگ زده به خواهرم ، که ما نمیتونیم ببریم ، زنم استرس میگیره ، یعنی من رو کارد میزدی خونم در نمیومد ، زنت الان یادش اومد استرس میگیره ؟ من با ١٠٠٠$ وسایل چی کار کنم الان ؟ مگه مریضین قبول کردین از اول ؟ من فقط بهش مسیج زدم گفتم من واقعا ناراحتم ازتون ، گفت نه ما اگه نمی خواستیم ببریم ، که قبول نمی کردیم ، الان بعد انتخابات ، ( ربطش رو شما پیدا کنید دیگه ) ,گفتم تو از اول می گفتی من نه به دوستام قول میدادم ، نه می خریدم ، گفتم کلا زن تو با ما مشکل داره ، 


به هر حال یک روز بد رو گذروندم ، غروب هم فرمودن ما سه تا هفت خونه ایم ، بیاین ببرین ، خواهر گفت اوکی ، بعد فکر کن ، دو دقیقه بعد مسیج زده ، من به دوست پسر بگم اگه یونی، سر راه بیاد بگیره ، خواهرم گفت اوکی ،  یعنی من که اصلا نمی خواستم قیافه نحسشون رو ببینم ، ترسید من برم به خانمش استرس وارد شه لابد دیگه !! 


خیلی ناراحتم هم چنان از اینکه دستم نمک نداره ، انقدر به این ادما لطف کردم ، اینجوری کردن ، انقدر بی شعور ؟؟ من که ارزوی سلامتی روحی و روانی برای همسرش دارم ! 

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 11:27

چه غم انگیز...
شاید همسرش بهونه باشه...:(

خانم کلا مایه شر و دعواست

ماهی دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 21:18

پول رو داد؟ یا فقط بسته رو ؟

پول رو هم داد، ولی اخه چه قدر بدقول!!!

ژوانا یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 11:38 http://candydays.blogsky.com

وای چقدر بد. این خانومه دیگه واقعا مشکل داره وقتی که میگی مجاز هم بوده :|

اصلا مریض ! مریض!

نیلو یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 08:17 http://nil-nil.blogfa.com

انشالا بهتر میشی گلم. دختر منم از همین سرماخوردگی ها گرفته که اول بهتر میشه ولی دوباره بد میشه!!!
تا یادمه ایرونی ها هیچوقت هوای همدیگه رو نداشتن و فقط پشت همدیگه حرف زدن!!!
اصلا هم نمی دونم کی می خوان درست بشن...
خدا همه رو هدایت کنه...

مرسی نیلو جون ، الان خیلی بهترم ، اره ما ایرانی ها تو غربت هم دست از سر هم برنمیداریم ، همه قومیت ها پشت همن ، ما در ظاهر قربون صدقه میریم ، از پشت با خنجر میزنیم

سیما شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 13:31 http://gholak-banoo.persianblog.ir

عجبااااا...
من به شخصه به هیچ کس جز برادرم نمی دم چیزی برام ببره ایران. از بقیه قبول می کنم. اما دیگه وقتی قبول می کم نمی گم نه! حالا نمی تونی پس بدی!؟! مهلت گذشته؟

نه پس بدم کردیت میده، من این همه کردیت رو چی کار کنم ؟ انلاین گرفته بودم همش رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.