بچه ها مرسی از همه اونایی که با حوصله نوشتن برای عکس ، مشکل اینجا بود  که واقعا با گوشی نمی شد ، یعنی لینک رو که میگذاشتم اوکی میکردم دیگه تکون نمی خورد ، پست رمزی هم دو تا عکس فقط، یکیش گل که هیچی ، یکیش هم کیک نامبرده است که واسه سوپرایز اردر داده بودم ، هر کی هم حال کرد کیک رو ببین بگه ؛) چیز خاصی نیست ! خوب رمزش هم اینجا میگذارم براتون ؛) اسمم رو به انگلیسی ، حرف اول بزرگ بنویسید:))


سر قضیه کیک ، من گفتم این رنگ رفتم گرفتم دیدم رنگش زمین تا اسمون فرق داره ، گفتم نسکافه ای دیدم وانیلی !!! زن خودش داشت از شرمندگی اب می شد وقتی مسیج داد که ببخشید رنگش درست نبود، من یک قسمتی رو ریفاند می کنم ، گفتم قربونت طعمش چی بود ؟! دیگه خیلی معذرت خواست ، 


جاتون خالی سگ درونم رو نمایی کرده بود ، بدجور دعوا شد بین من و دوست پسر یعنی تو یک روز دوبار !!!! در اینجور مواقع از هم دوری می کنیم :) 


اقا یکی بیاد به این دوست پسر من بگه شما که به ولنتاین پایبند نیستی، سوغاتی چی ؟؟؟ گفتم نیار ولی الان خورده تو حالم :) 


دیگه خلاصه کنیم ، دوستان دعا کنید ، مصاحبه کاری خواهر عالی پیش بره ما از این فلاکت در بیایم !!!! 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 16:50

خوب خودت گفتی نیار دیگه!

اره ، ولی ضد حال دیگه :)

دختربنفش شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 09:19 http://marlad.blogfa.com/

واقعا سوغاتی نیاورد.چه یهو حرف گوش کن میشناااااااا

نه!! فقط درینک ! قرار نبود بیاره کلا ! ولی دلم خواست.

آوا جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 19:06 http://ava-life.blogsky.com

آمی اینقدر گفتیم رابطت خوبه تا چشم خوردین؟؟

دعوا نمک زندگی؛)

مهناز جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 14:06 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

خب دختر خوب،دیگه چرا واسه عکس گل و کیک رمز گذاشتی؟به هرحال من میخوام کیک نسکافه ای تغییر رنگ داده رو ببینم،لطفٱ.
امروز اتفاقٲ هاپوی درون منم به شدت داره خودنمایی میکنه!تا شب بتونم مهارش کنم،خوبه!
ایشالله مصاحبه خواهرتم خوب پیش میره عزیزم.

مهار کن هاپوی درون رو!! مثل ما دعواتون میشه ها :) نمی خواستم یک سری بیان کیک رو جاج کنن :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.