چشمم الوده شده فکر کنم، پلکم یهو متورم شده  و قرمز، چشمم کوچک تر از اون یکی، قطره ریختم ، دوست پسر مسیج داده خوبی؟ یک کم حال و احوال کردیم ، میگه استرس دارم ، میگم واسه چی ؟ میگه واسه شما ! چرا کاراتون ردیف نمیشه؟ میگم درست میشه ، میگه همیشه همین جوری خوش اخلاق باش ولی، امروز صبح گفته بودم خوش اخلاقم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
دندون چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 08:56 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

پیش میاد بداخلاقی... بیا منو ببین من به خنده رو بودن معروف بودمااا. اما بعضی وقتا فشار زندگی غیر قابل تحمله...
هر طور که باشی بازم باید بیای بریم کله پاچه خوری..

خوش اخلاق میشیم دوباره، همه چی درست میشه:)

مهناز سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 20:20 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

ما که کوچیک بودیم،هروقت چشممون آلوده میشد،مامانم با چای تازه دم و غلیظ با پنبه پاکش میکرد.
اتفاقٱ من از رو پستات فکر میکنم،تو خوش اخلاقی.
این؛استرس ها هم با تموم شدن مشکلاتتون تموم میشه عزیزم

راست میگی خاله من هم اینکار رو می کرد، من میگم نکنه گل مژه است، خواهرم میگه نه، امتحان می کنم . ما خونه قیلی که بودیم یکبار یکی از همسایه ها به خواهرم گفته بود چه خواهر خوش اخلاقی دازی همیشه میخنده، ولی خوب فشار مهاجرت بد اخلاقم کرده :(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.