چرا کارای خونه تموم نمیشه ؟ همیشه یک سری کار هست، خواهرم هم خیلی همکاری نداره، اشپزی می کنه ، اما حوصله ظرف شستن و اینا رو نداره اصلا، راستی یادتون رفته بودم پاکسازی؟ صورتم پوست پوست شده، طبیعی؟ من اون موقع که ایران بودم، دوبار دکتر پاکسازی کرد، ولی اون کلا فرق می کرد ، دکتر جوش های زیر پوستی رو انگار در می اورد، این انگار یک لایه نازک تراشیده از پوست،

نظرات 4 + ارسال نظر
مهناز جمعه 17 مهر 1394 ساعت 14:42 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

من تا حالا پاکسازی نکردم.پوستم خیلی حساسه و میترسم.ولی دوستام که انجام داده بودن,فکر کنم این پوسته پوسته شدن و قرمزی طبیعیه.
کار خونه رو که دیگه نگووووو

من هم خیلی پوستم حساس :( راستی لب ها در چه حال؟

مجتبی جمعه 17 مهر 1394 ساعت 08:15

وحشتناک این کار . چرا باخودت این کار کردی ؟ امروز روز جمعه روز خوبی همش استراحت

ماهی جمعه 17 مهر 1394 ساعت 06:08

این پوسته ریزی طبیعیه. تا چند روز جلوی آفتاب مستقیم نرو . ضد افتاب بزن. ادویه هم نخور. تا تمام سلولای مرده بریزن و از زیرش پوست نو و براق دیده شه.

ضد افتاب رو رعایت کردم اتفاقا ! چون خودش هم گفته بود ! ولی ادویه ؟ نه :)) نمیدونستم اصلا نباید بخورم .

آوا پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 22:24 http://Ava-life.blogsky.com

کار خونه که تمومی نداره....آره پوسته شدو قرمز شدنش طبیعیه اما بعد از چند روز اینقدر خوب میشه که کیف میکنی

همچین داره پوست تازه در میاد ؛) واقعا تمومی نداره!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.