گذر زمان

تو کافه ای که الان نشستم این سر دنیا، نزدیک خونه اولمون تو این شهر ، مدت ها صبح قبل از اینکه برم افیس اون سر شهر میومدم اینجا کافی می گرفتم بعدش میرفتم ، الان چه قدر زندگیم به اون موقع عوض شده، چه قدر زندگی بالا پایین داشت ،  دارم فکر می کنم پنج سال پیش کی فکرش رو میکرد اوضاع اینجوری شه، اوضاع کاری خیلی مساعد نیست ، یکی از مشکلاتم اینه که ریزش شدید مو پیدا کردم نمیدونم هم چرا !!! از استرس ، از قطع کردن دارو، از عوض کودن شامپو هستش، از عادت های بد غذایی ، هیچ ایده ای ندارم و رو اعصابم رفته این موضوع ! 


کلا دیگه اون ادم خوش اخلاق قبلا نیستم ، بد اخلاق و عصبی هستم ، خیلی حرص و جوش میخورم هر لحظه ، هر ثانیه  



نظرات 1 + ارسال نظر
نیلو جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 11:17 http://nil-nil.blogfa.com

دقیقا به شرایط کاریت بستگی داره. خلق و خو با محیط کار کاملا وابسته س. من تجربه کار در دو محیط متفاوت با دو مدیر متفاوت رو داشتم. اولی بسیار خوب بود مدیرم واقعا درک خوبی ازم داشت... به دلیل ادامه تحصیل ول کردم اون کار رو.. بعد از اتمام تحصیل کار دیگه ای در محیط متفاوت دیگه ای پیدا کردم.. یه خانم مدیر عقده ای بالاسرم بود.. هر روز استرسم بیشتر از روز قبل بود. کلا دیگه نه آرامش داشتم و نه استراحت. حتی کار رو خونه هم می آوردم... به سختی مرخصی می داد! تا اینکه برای آرامش پیدا کردن کا رو رها کردم و توی نشریه خودمون مشغول شدم. الان آقا بالاسر ندارم و خیلی راحت ترم

خوش به حالت نیلو ، بی اقا بالاسری خیلی خوبه :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.