روزهای بهتر ؛)

مشکل اصلی ما به جای خودش باقیه :( میدونم چیزی نیست که یک روز حل شه ، ولی امیدوارم برط رف شه به زودی زود . 


بزنم به تخته ، وزنم داره پایین میاد و از اینکه لباس هام جا باز کردن خوشحالم بسی:)) 


هفته پیش ، بین کارهام ، تو راه شرکت ، خونه دوست پسر سر راه بود، دوست پسر خونه تنها، رفتم سه سوت دیدمش :) به خاطر اینکه فکر می کردم واقعا کم هم دیگه رو می بینیم ، همون چند دقیقه کلی می ارزید :) 


از صبح با مامان باباش خرید بودیم ، خودش که درگیر نبود اصلا ، یعنی سه ساعتش رو مشغول مقاله خوندن بود حداقل ، شاید هم بیشتر ، وقتی هم که اومد خرید کنیم هی می گفت تموم نشد ؟! گفتم به خدا من هیچ جا نگاه نکردم ، یک کم زدیم تو سر و کله هم :) بعدش رفتیم کیف کوچی که تولد من گرفته بود رو پس دادیم !!! اقا من این کیف رو خیلی دوست داشتم ، خوب خیلی هم پول خورده بود، اومدم ایران با خودم اوردم، چشم همه رو هم می گرفت ، در این حد که تو یک مهمونی یکی گفت فلانی کیفت رو ١٠٠$ گرفتی ؟ گفتم کادو،( نخواستم بگم که چه قدر که بگن اوووو چه خبر ) ، خواهرم برام کیف پولش رو گرفته بود، تو همون سفر ایران ، یهو دیدم دسته اش انگار پوست پوست شد ، خیلیی ناراحت شدم ، اومدیم اینجا هی این شعبه اون شعبه کردیم ، تا مجبور شدیم ببریم همون شعبه که خریدیم ، که امروز بردیمش(بیرون شهر)، که منیجر شعبه گفت این مدل تموم شد ، برو یک چیز دیگه بخر ، که خیلی کیفاش گرون بوددد!! دوباره کردیت مغازه رو داد تا سپتامبر بهمون !! ولی خوب کیفم رفت :(   


یک کیف خوشگل و یک پیراهن مردونه رسمی از CK,  دوست پسر کادو خرید برام ، اقا شانس هم داره اف خورد حسابی، کلی اززون شد ! 


مامان باباش که خیلیییی خرید کردن ، رسما ترکوندن با سوغاتی !! 


دیگه الان خیلی ولو ام ، 


فردا هم قول گرفتن ببرمشون یک جا خرید کنند ، باحال به دوست پسر کاری ندارن به من میگن !! اتقدر هم سخت خرید باهاشون ؛) 

نظرات 3 + ارسال نظر
مگهان جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 18:06

اوووف، چقدررر بده آدم کیف خوب بخره و پوست پوست شه... چقدر
منم تجربه دارم:| یه چرم مصنوعی آدیداس خریده بودم اورجینال بود، فک کن اون زمان کیفا همه 100 تومن بود، من اینو 320تومن خریده بودم، چقدرم واسه این خریدم ذوق داشتم، کلی پس اندازمو داده بودم
باورت نمیشه بعد یک سال چنان پوس پوست شد:( هیچ وقتم نرفتم شکایت کنم البته... حیف

من اصلا شوخی ندارم با اینکه خراب شه به خصوص که کادو هم بود !!! تو هم باید پس میدادی

مهناز یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 10:28 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

کادوها مبارکه خوشجله!

مرسییییی :) نمیدونم چرا انقدر عکس گذاشتن سختمه :)

ماهی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 06:43

عاقبتت میشی یکی مثل من.

نه بابا ، اینا ایرانن :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.