سوپرایز -ولنتاین

اقا!!! ایران چه خبر ولنتاین ؟؟ دوستای اینستاگرام ان چنان عکس هایی میگذارن ، کف من میبره واقعا !! اخه انقدر جدی بگیری ؟! این عشق ها واقعی ؟! این شمع های شکل قلب ؟ به جان خودم رسمش فقط شکلات و یک کادو کوچیک انقدر دنگ و فنگ نداره که دیگه !!! فکر نکنین چون من جدی نمیگیرم اینو میگم ها !! کلا برام جالب ، انقدر شور می کنیم!!


حالا !!! به من سوپرایز اومده ؟؟؟ خداییش؟! چون سری پیش دوست پسر موقعی که اومد فرودگاه با بیست شاخه گل رز اومد، دیدم زشت واقعا که من گل نگیرم که فردا ایشون از مکزیک میان ، چون پرواز فردا صبح ، رفتم یک گل گوگولی از اینایی که واسه ولنتاین اماده کردن ، کوچولو گرفتم ، چون تصمیم نداشتم کادو اونجوری هم بگیرم ، اول گفتم یک کراوات خوشگل ، بعدش دیدم دوست پسر با کیک نامبرده بیشتر حال می کنه ، پس چون وقت نداشتیم بپزیم ،سفارش دادم با طعم نسکافه بپزن !!!


خوب رسیدیم به جای قشنگ ماجرا !! کیک رو برای فردا اردر دادم !! و بلیط دوست پسر همین الان کنسل شد !!٢٤ ساعت حداقل عقب افتاد !!! من چه کنم با سوپرایز هام :( 


دوستم رو صبح دیدم ،ساعت ٢ صبح مسیج زده بود که تازه مهموناش رفتن ،صبح تا ٩؛٣٠ منتظر بمونم ،اگه خبری نشد،برنامه کنسل میشه،فکر می کردم خواب بمونه ، صبح هم از هفت بیدار بودم دلم نیومد صبحونه بخورم ،ساعت ٨:٣٠ دیگه کافی رو زدم ،نون رو گذاشتم تو فر ؛) که اولی سوخت :) دومی رو گذاشتم که دوستم مسیج داد بیدارم ،٩:٣٠ بریم ،گفتم اره!! انقدر از صحبت کردن باهاش لذت میبرم ، یکی از بهترین دوست هاست ، میدونم هر وقت کاری داشته باشم میتونم زنگ بزنم ، خیلی خوشحال شدم از دیدنش،از ساپورتی که واسه تصمیمم می کرد، خلاصه صبح خوبی بود، هرچند سرد!!!! فکر نکنین دوست پسر نمیدونه ها!! همین که صبح زنگ زد حال و احوال گفتم جات خالی با فلانی رفتم صبحونه :) کلی هم گفت کار خوبی کردی :) 

نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 04:38 http://m-z2016.blogsky.com

یک چیز بگم شاید بهت بر بخورد / اینقدر میگی دوست پسر فکر میکنی ما الان حسرت میخوریم که شما دوست دارین ؟ یا اینکه تو ایران دوستی نداشتین که اونجا همش میگین دوست پسر / راحت زندگیت بکن دنبال پیشرفتت باش و ایندت که درست تمام بشه تشکیل خانواده بدی / عمر خیلی سریع داره میگذره / اگر بخوای اینجوری ادامه بدی بدتر از من خواهی شد من الان 30 سال دارم چون هنوز زندگی تشکیل ندادم همش تو فکرم .

موفق باشید

منظورت دقیقا به دوستای پسرم ؟

آوا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 03:07 http://ava-life.blogsky.com

بابای اینجا گوی سبقت و برا ولنتاین بردن....
منم میگم خوب کاری کردی، اینهمه حس خوب از همنشبنی با ی دوست ، حیف بود نصیبت نشه
خوش باشی

are baba , melat party valentine rah endakhtan , fadat

مگهان پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 01:19 http://Meghan.blogsky.com

من کلا اعتقادی به ولنتاین ندارم:| :دی
بس که بی ذوقم! یه خط طرفم برام بنویسه از یکی از خاطرات مشترک سابقمون برام بهترین هدیه ست مثلا
خیییلی شورش می کنن خیلی، بد تر از همه اینکه به سال نمی کشه دوستی ها:| اون وقت لقب عشققق شورانگیز می دن به هم دیگه:/

vase ma ke kheili bi namak bud :)) vali man gol dust daram :)

سیما دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 13:27 http://gholak-banoo.persianblog.ir

ای بابا...این ۲۴ ساعت تاخیر پس شما رو بیشتر سوپرایز کرد.
راستی کیک رو کجا سفارش می دی؟ من مگر اینکه بخوام وگان بگیرم، همیشه از پشت ویترین خریدم...هههه

امیدوارم همه روزهای عشقتون گرم و عاشقانه باشه.

اره واقعا سوپرایز کرد:) تورنتو نیستم ها:) از این خونگی ها اردر. دادم

ماهی دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 09:35

من کیک با طعم نسکافههههههههههههه

والله خودم نخوردم ، امیدوارم گند نزنه طرف !! جات خالی عزیزم :)

مهناز دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 05:50 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

آمیتیس یعنی عین خودمی!به منم سوپرایز نمیاد!یعنی هروقت که میخوام یکیو سوپرایز کنم،یه ضدحالی میخورم!
ولنتاین تو ایران مثل همه چی،تحت الشعاع جو زدگی مردم قرار گرفته و از همه عیدها بزرگتر شده!اینقدر همه جا مردم با ماسکو نقاب ظاهر میشن،دیگه چهره واقعی آدمهارونمیشه دید.عشقها؛دروغکی،محبتها الکی،قربون صدقه ها آبکی،چهره ها مصنوعی،لبخندها ظاهری،حتی خشم و کینه و نفرتها هم مصنوعی و دروغکیه!!!خلاصه که شدیم کشور هزار و یک دروغ!!!
صبحانه هم نوش جون...

فدات ، اصلا فکرش رو نمی کردم پرواز کنسل شه !!! واقعا ضد حالی بودا !! اره واقعا اوضاع ایران در زمینه ها بی ریخته:(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.