چرا بیدارم ؟!

چرا بیدارم ؟ خودم هم نمیدونم، فکر کنم از گشنگی!! دیشب خیلی گشنم بود، ولی حس اینکه غذا سفارش بدم بیارن هم نداشتم ، خونه دوست پسر هستم . 


اینجا میشه فحش داد یا خانواده رد میشه ؟! اخه -٣٣ درجه ؟!؟ دیروز سگ رو دو دقیقه بردم بیرون ، دستمش یادم رفت ، برگشتم دم در اپارتمان ، انقذر دستام از سرما درد می کرد ، میخواستم داد بزنم ، 


دیشب هم که اومدیم خونه دوست پسر در اصلی رو بدون دستکش باز کردم ، یهو دادم رفت هوا ، انقدر سرد بود !! یک درد یدی می گیره دست ادم . 

 دوست پسر فردا برمیگرده به امید خدا، بی سوغاتی :( ! 

 دیروز از نه صبح شستم و سابیدم تا ٧شب ، فرش اصلی خونه رو که مو بلند هم هست رو درباره جمع کردن ، به خاطر سگمون که موهاش داره میریزه ، جارو کشیدنش دو ساعت زمان می خواست. ، اشپزخونه فوق العاده تمیز شد ، ظرف ها رو شستم ، زیر جا ظرفی رو ،دیوار اشپزخونه ،دور سینک ، روی کانتر رو با وایتکس ، گاز رو یا جوش شیرین، انصافا تمیز شد، کف اشپزخونه  هم با دست تمیز کردم که گوشه کناراش تمیز بشه ، کتری هم حسابی سابیدم. ، خواهرم جارو نصفه من رو تموم کردو یکی از مبل ها رو تمیز  کننده زد و روکشش هم انداخت ماشین شست . دیگه ساعت ٧ رو پام نمیتونستم وایسم ، با سگ اومدیم پیش به سوی این خونه ، یک دوش حسابی گرفتم و لاک هام رو تجدید کردم ، ریلکس کردم . 


چه قدر گشنمه !!!! 

نظرات 5 + ارسال نظر
ماهی دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 09:37

من -33 دوست میدارم. جا من خالی یکم جیگرم خونک شه

ماهی یخ میزنه :) خنک نمیشه :)

آوا یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 22:35 http://ava-life.blogsky.com

خسته نباشی
رفرش کن برا بازگشت دوس پسر

قربونت ، فعلا که کنسل شد :(( راستی اوا عکست باز نشد:(()))

مهناز یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 21:35 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

سلام عزیزم
خب پاشو یه نیمرو درس کن بخور دختر!
اوووووووه چقد سرررررد!اگه اونی که اونجاست زمستونه،پس اینجاچیه!در برابر اونجا،اینجا از بهارم گرمتره!
پس حسابی آشپزخونه رو خونه تکونی کردی!خسته نباشی عزیزم.آشپزخونه که تمیز میشه آدم انرژی میگیره.
بووس

دیگه اخرش پا نشدم،خیلی خسته بودمممم، وایییی این زمستون نیست ، فاجعه است :(((

سیما یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 15:26 http://gholak-banoo.persianblog.ir/

من توی جاده بودم دیروز -٤٢... هوا خوب بود. خیلیااااا. الان این دماغ من چسبید به سقف...

اصلا انفدر خوب دستام فریاد میزنه :))

Raham یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 10:33

میگه سگ عین نجاسته و پاک نمیشه !
میگه با جنس مخالف دوستی نکن !
میگه ارزش خودتو بدون ...
میدونی منظورم کیه ؟
« خدا ... »

و شما؟!؟ خدا همه رو به راه راست هدایت کنه ، سگ عشق ،زندگی، معرفت ،الان به نظرم خیلی از ادم ها نجس تر از سگ هستن !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.