اهمیت به خودمون :)

دو سه هفته است ، که شنبه یا یکشنبه صبح به خودم میرسم ، اگه صورت یا ابرو ، موی اضافه داشته باشه ، کلکش رو می کنم :) یک ماسک پوست میگذارم و حتما از بوی لاک هم لذت میبرم و به ناخونام میرسم ، رنگ لاکام رو عوض می کنم ، حالا امروز صبح به جای اینکه دوست پسر تشویق کنه ، میگه برو درس بخون !!!! من ؟!؟ 


راستی گفته بودم ، دوست پسر اگه ازش بخوام موهام رو سشوار میکشه :))) خیلی فاز میده :) ولی خشن میکشه ، واسه همین به ندرت ازش می خوام البته ؛)

نظرات 4 + ارسال نظر
دختربنفش چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 10:19 http://marlad.blogfa.com/

نه دیگه .سفت وایسادم چن ماهه پاک پاکم .

باریکلا ؛)

دختربنفش سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 07:48 http://marlad.blogfa.com/

آفرین که به خودت میرسی .حس خوبی میده به آدم
دلم دوس پسر خواست

:))))(دوست پسر نداشتی مگه؟!

دندون دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 05:55

خشن رو خوب اومدی
حالا محمد برام اتو میکشه اما چون زود خسته میشه سرهم بندیش میکنه هاهاهاهاها

وایی نه !!! برعکس!! میگی تو رو خدا بگذار برم :)

میلو یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 18:46

آخیییی..... کلا آقایون خشنن توی بعضی چیزا :)))

:)))))) برداشتم منحرفانه بود :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.