چه کار می کنیم

کار بدی نمی کنم ، فقط درس میخونم :) فکر کنم حال همه رو بد کردم انقدر گفتم درس!!!! ورزش هم می کنم، دیروز فکر کردم تو این هاگی و واگیر سرما خوردم, به خاطر اینکه رفتم خونه دوست پسر ، منتظر خواهر بودم بیاد، که روی تخت از خستگی بیهوش شدم ، و چون هیچی رو خودم هم ننداخته بودم، هی حس کردم سرد، چرا باد میاد ، تو خواب یک کم لحاف کشیدم رو خودم ، ولی واقعا داشتم می لرزیدم ! تو خواب! دوست پسر بیدارم کرد که خواهرت اومده ، گفتم میلرزم ! گفت اره در بالکن باز موند !!؟ تو دمای -٣ درجه !؟؟؟؟ از بی خیالی این اقایون من چی بگم اخه؟!؟، بعدش هم اصرار که برو دوش ابگرم خوب شی، میگم از سرما ، دندونام داره به هم می خوره !!! حموم چیه ؟!؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهناز جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 08:53 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com/

سلام عزیزم،خوبی؟سرما که نخوردی؟
اینجام خیلی سرده.وقتی تصور میکنم تو این سرما،در تراسم باز باشه و آدم خواب باشه،از تصورشم میلرزم!!

واقعا لرزیدم:( نه خدا رو شکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.