قرار کاری

امروز یک قرار کاری داشتم، قبلش مامانم زنگ زد ، گفت چه خبر ؟ گفتم لاک میزنم برم فلان جا! گفته تفاوت اینجا و اونجا رو :) 

دیشب  بعد از اون پست رفتیم دنبال خواهرم ، بعدش هم پارک. بهدش برگشتیم  خونه دوست پسر قلیون کشیدیم، چون قرارمون با دوستای اینجاییمون هم کنسل شده بود، غذا هم نداشتیم ، از بیرون غذا گرفتیم ،ساعت ٨-٩ بود اومدیم خونه، قسمت جدید سریال شهرزاد رو خریدم که تا دانلود شه خوابم برد:) 

این استرس زندگی ولم نمی کنه ها :) 

من هیچ وقت واسه کسی بد نمی خوام ، ولی یکی از دوستام که سر امتحان من ، خیلی از خودش مطمئن بود ، بعد به من می گفت نمره مورد نطر رو میاری انشالله ، در صورتی که من خیلی اوضام بهتر بود ، امروز گفت که نیاورده ! ، 

نظرات 2 + ارسال نظر
آنا چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 07:15 http://aamiin.blogsky.com

دقیقا چقدر کیف کردی از این که نیاورده؟!

خیلی خیلی انا :)

مهناز سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 20:49 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

سلام عزیزم،خوبی؟
حالا اگه تو یکی از ادارات دولتی اینجا کاری داشته باشه،این تفاوت وحشتناک ترم میشه!!!یعنی هرچی مقنعه ات جلوتر،هپلی تر باشی کارت زودتر راه میفته!حالا اگه ریش و سیبیلم داشته باشی که نور علی نوره!!

مامان من هم می گفت اینجا لاک رو پاک می کنند تو لاک میزنی !:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.