تفاوت ها

اسران همیشه یک سری کار اداری داره که هر بار باعث اعصاب خوردیمون میشه ، این سری هم اولیشبه خیر گذشت ، جایی که لازم نبود باشیم بابام رفت ، چیزی که اعصاب ادم رو خورد می کنه شدیدا ، این گیر دادن به حجاب ، من هیچ ارایشی ندارم اصولا جز یک رژ لب، موهام خیلی معمولی هستش، رنگ هم نداره ، روسری هم سر می کنم ، چون نمیتونم شال رو رو سرم نگه دارم انگار، حالا هر سال گیر میدن به حجاب ما ! 


امروز که کار اداری داشتیم ، تا مرز جنون رفتم رسما ، به من گفت مانتوت کوتاه ، چادر سر کن ، نرفتم تو ، اخرش هم کار ما رو راه ننداخت که ننداخت ! مونده واسه فردا، بابام گفت فردا صبح خودم میام باهاتون . 


نکته دیگه رانندگی وحشتناک ادم هاست، سرسام اور برای من ، 

نکته بعدی فحش موقع رانندگی هستش، واقعا ناراحت میشم وقتی فحش میدن ، تازه وقتی من اشتباه رانندگی نکردم ، کلا ناراحتم ، از برخورد ها ! 


دیگه اینکه سگمون خیلی ناراحتی می کنه بدون ما ، داره دوست پسر رو اذیت می کنه شدیدا ، 

دوست پسر هم خودش دل تتگ ، ناراحتی می کنه 


نظرات 3 + ارسال نظر
مهناز یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 11:16 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

بهنظرم اینقدر فکرتو درگیر این کمبودها و چیزای بد نکن.ازین مدتی که اینجا هستی،کنار خانواده ات لذت ببر.تا بوده تو این مملکت همین بوده....

به نظر من که بدتر شده :(

دختربنفش یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 07:54 http://marlad.blogfa.com/

پس بگو خدا به داد ما برسه ، رانندگیا وحشتناکه .یعنی از صبح که بیدار میشی باید سر هر چیزی حرص بخوری تو این مملکت از بسکه قانونمنده

رانندگی نگو ، انقدر دعوام میشه

دندون یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 05:03

وای ما که همیشه اینجاییم از این رفتارا و برخوردا و کلا همه چی ناراحت میشیم به تو حق میدم دیگه ...
اونا هم حق دارن خوب ... دوری از ادمایی که دوسشون داریم خیلی سخته...

خیلی بد برخوردن به خدا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.