با توجه به دعوای شدیدی که دیشب با خواهرم داشتیم، که خیلی شدید بود ، هر چند همون دیشب معذرت خواهی کرد ولی خوب دیگه ، صبح با تپش قلب بد جور بیدار شدم ، یعنی حس کردم نفسم بالا نمیاد واقعا ، و سمت چپ قفسه سینم درد می کنه به خواهر و دوست پسر مسیج زدم که تپش قلب دارم ، می خواستم برم یک قدمی بزنم ، اشکمم داشت در میومد که سه تا قرار کاری دارم امروز، داشتم فکر می کردم همه رو کنسل کنم یعنی ؟؟ در نهایت با سگ با ماشین رفتم پارک که هوا بخورم ، خوب خیلی بهتر شدم ، دوست پسر هم همون جا اومد سر زد بهم ، حالا یک قرارم جا به جا شد به فردا، یکی دیگه هنوز معلوم نیست کی ، موند یکی ، موندم تشکر کنم یا نه ؛) انقدر حالم خراب بود یعنی ؛) الان بهترم ، برم یک دوش بگیرم که بهترم بشم :) 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلو شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 06:28 http://nil-nil.blogfa.com

امیدوارم برای مسائل جدی نبوده باشه...
این دعواها بین خواهر و برادر عادی هست.
به خودت فشار نیار. بعدا پشیمون می شی که چرا سلامتیت رو به خطر انداختی.

فکر کنم همین الانش به خطر انداختم ، اره پیش میاد، ولی من همیشه تلاش کردم بهترین باشم براش ، دلم میشکنه وقتی اعتراض می کنه به بعضی چیزها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.