میشه یک روزی بشینم و بگم اخی همه چی چه خوب تموم شد ؟:) 


دیشب تنها عید دیدنی امسالمون رو رفتیم ، چه قدر شیرینی های خوشمزه پخته بود صاحبخونه ، باید بپزم ، ولی چون بعدش همه غر غر می کنند می خوریم چاق میشیم ، بی خیال میشم :) 


جواب امتحان چرا نمیاد؟!؟ 


دوست پسر قرار شد برام کادو کفش بخره!! حالا سر مدلش به تفاهم نمیرسیم ، من چه قدر راحت کادو میخرم اون چه قدر سخت! 


وزنم  هم با اینکه از وقتی امتحانام شروع شد، دیگه ورزش نکردم بالا نرفت خوشبختانه ، الان دوباره میفتم رو دور ورزش و غذای سالم خوری :) 

این پست دو روز پیش نوشته شده :)))

نظرات 6 + ارسال نظر
مگهان شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 12:10

والا ما عطرهامونو سالهاست از سیدین یا همون آنسه می خریم.
ولی این سری آخر خواهرم برام یه عطر 600 تومنی خریده بود فکر کنم(من که از این پولا ندارم! چون تو کارای آشمزی کمکش می کنم اینجوری جبران کرده بود^-^)

باشه من منتظرم پس آمیتیس دوس داشتنی!

+ راستی من همیشه تفاوتهای اعتقادی و ... مون رو حس می کنم، اما اصلا دلیل نمیشه احساس دوری کنم و کم دوستت داشته باشم.
+ به چوپان دوستمم ازت گفتم این آخرا اتفاقا

چه پولدار خواهرت

آوا شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 22:52 http://ava-life.blogsky.com

کاش بیاد اونروز برات
خیلی زود

مرسی عزیزم:)

مگهان شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 22:23

واااای جدییی؟
خب من عاشق لوازم آرایشم که:|
منو اد کن لدفن
چی باید بدم که اد کنی منو:)))؟ شماره؟
من همیشه ریمل می خوام، عاشقشم از بس:|

الان خبری نیست ، سری قبل تازه رسیده ، یکی دو ماه دیگه :) حتما خبر میدم :)

مگهان شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 19:03

عه خیلی بده آدم چیزای خوشمزه بپزه و بعد جای تشکر بشنوه که درست کردی و چاقمون کردی:( دهه...
آمیتیس امروز خواهرم از آنسه برام عطر خرید، کنارش بهم لاک، رژ، سوهان، آیبرو براش، دو تا عطر تستر و پاک کننده آرایش و جا سوییچی و دو تا کیف آرایش و یک ساک سرخابی جیونچی بهش اشانتیون داد!!!
به مامان بگو برات از اینجا خرید کنه:|

اخه همه تو خونه اضافه وزن داریم:)) چه قدر خرید کردین ؛) که انقدر اشانتیون گرفتین ؟:) راستش رو بگو :)

ماهی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 13:18

منم وزنم رو ثابت نگه داشتم.

باریکلا

سیما شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 11:59 http://gholak-banoo.persianblog.ir

به نظر من هر چیزی به یه دلیلی اتفاق می افته و خیلی وقت های بعدش خوبی هست که ما نمی بینیم. کلی الان موفق باشی. و هر جا هستی دل مهربونت اروممم و عاشق باشه.

فدای تو ، اره میدونم ، خودم هم همین شکلی به خودم روحیه میدم ، ولی کیدونی شرلیط کار پیدا کردن چه قدر سخت به خصوص برای مهندسی، گاهی اوقات ادم کم میاره ، خرج زندگی هم که سرسام اور ،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.