کلا عید و سال جدید واسه ما غربت نشینان خیلی دلگیر !


نهار نخوردم گشنم :(


کادو تولد خواهر رو خریدیم . 


دلم سفر می خواد :( 


هنوز موهام رو رنگ نکردم :( 


دوست دارم یک مدت تنها باشم !!


واستی عید هیچ کس اپ نمی کنه!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 17:37

الهیییی چقدر عالی :)) منم میتونم باقلوا برات پست کنم هااا
من واسه آلمان و اتریش میدونم 10 روزه پیرسه، اونجا چی؟ هیچ وقت بارت گم نشده؟
من یه سری بسته به دستم نرسید:( خیلی دوستم غصه خورد...

وا!!!! من به تو جواب دادم ، تایید کردم ، اومدم دیدم هیچی نیست، اره ده روز طول کشید واسه ما هم ، خدا رو شکر تا حالا پیش نیومد گم بشه، البته مامان من تقریبا سالی یکبار بسته میفرسته ، ولی اولین بار بود باقلوا داد ، چون زمستون بود ریسک کرد ، ولی خیلی چسبید جات خالی :)

مگهان یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 11:12

عید برای من غربت ننشین! (منفی غربت نشین) دلگیره...
درکتون می کنم حسابی، اینکه هیچی رو نظم خودش نییت، وبلاگها آپ نمیشن، خونواده بی هدف! دور همن، اصلا همه چیش برای من یه جوریه...

من به مامانم میگم هر شب پشت هم میرین عید دیدنی چی میگین ، ولی چون ما
زمان دانشجوویی همیشه عید رو خونه بودیم ، نبودمون فقط عید احساس میشه شدیدا ، راستی مامانم باقلوای سهیل پست کرد اومد صحیح و سالم :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.