خوب نیستم ، انقدر گریه کردم که چشمام باز نمیشه ، برای اولین بار انقدر ناراحت بودم که زنگ زدم ایران ، خانواده هم ناراحت کردم ، یک خبر بد میتونه اینجوری ادم رو به هم بریز ، فکر میکردم همه چی داره خوب پیش میره ولی بر عکس شد ، دیگه تحمل این همه فشار و استرس ندارم ، دوست دارم نباشم ، بخوابم تا تمام این قضایا تموم شه ، میدونم ماه رمضون خیلی ها روزه می گیرن ، دعا کنید ، دعا کنید یک خبر خوب بیاد ، من نذر امام رضا کرده بودم ، دلم خیلی محکم بود که مشکل حل میشه ولی نشد . 


سوال در این زمینه خصوصی عمومی نمیتونم جواب بدم :( 

نظرات 5 + ارسال نظر
من‌ها جمعه 18 تیر 1395 ساعت 16:02 http://manhatanha.blogsky.com/

امیدوارم هر چی که هست بهترینها برایت پیش بیاد.

مرسی عزیزم

آوا چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 06:03 http://ava_life.blogsky.com

آمیتیس جان نبینم شکستگیت و ....
امیدوارم روزهای خوبی در انتظارت باشه

من هم امیدوارم

مگهان سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 04:52

من نذر می کنم برات، برای تو که دلت شکسته ایشالا نذر قبول میشه و دعا شنیده میشه:)
دختر کوچولوی محکم، واقعا دلم نمی خواد غمت رو ببینم...
از ته ته ته دلم دعات می کنم، هنوز تو وبمم نگفتم. ولی سه هفته ی دیگه راهی مشهدم، دعات خواهم کرد از اونجا، امید داشته باش:*

مرسی مگهان جون ، من خودم هم نذر امام رضا کردم ، ولی جواب نداده هنوز ، مرسی به فکرمی ، یک دنیا ممنون ، انشالله که همه چی خوب پیش بره،

مهناز یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 12:58 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

چی شدی تو آخه دختر؟!
یه خبری از خودت بده،نگرانتم.
ایشالله مشکلت تا الان حل شده باشه

مشکلات زندگی ، دیگه خودت میدونی ، من هم یک جور دیگه درگیرم ، الان بهترم انشالله که همه چی خوب پیش بره ، مرسی به یادم بودی، بهت مسیج میدم به زودی

سمر سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 13:24

آمیتیس عزیزم برات انرژی مثبت میفرستم که درست شه....

فدای تو عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.