خبر خوب

امتحانام پاس شد !!! بله !!! همش پاس شد :) ترکوندم رسما ، مدت ها بود انقدر از خودم راضی نبودم. 


امیدوارم کار جدید خوب پیش بره کلی موفق باشم :) 


راستی گفتم بسته مذکور رسید ایران ؟ 


اخر هفته بدی نبود تا اینجا، جمعه غروب با دوست پسر رفتیم یک جا کنار اب، سبزه هامون رو به اب دادیم ، بعدش هم با اینکه قرار بود بریم یک ساندویچی اون نزدیک یک ساندویچ خیلی خوشمزه بگیریم ، ولی اشتها نداشتیم ، یک بستنی فروشی معروف هم اونجاست ، ولی در اون حد هم اشتها نداشتیم ، به خاطر اینکه من و دوست پسر ساعت ٥ غذا خورده بودیم ، من از صبحش تو اشپزخونه داشتم شیرینی می پختم ، کلییی شیرینی کشمشی و شیرینی گردویی پختم ، شیرینی کشمشی خیلی خوشمزه شد ، ولی خوب فرم نگرفته ، یعنی کپل شده ، دوست داشتیم پهن شه ، شیرینی گردویی هم که ترک نخورده ، می خواستم از این ترک دار ها باشه که نشد ! 


یک مشکل اساسی که من دارم کلا ، دوست دارم همه چیز پرفکت باشه ،  دیگه واسه خودم داره اذیت کننده میشه ، خیلی به خودم سخت می گیرم ، مثلا دیروز که دو ساعت تو خونه بیکار نشسته بودم ، عذاب وجدان داشتم که کلی کار مونده و من اینجا نشستم ، 


دیروز دوست پسر کوبیده گرفت دور هم با دو تا از دوستامون زدیم ، چسبید خیلی، برای دسر هم ژله لیمو شکل گل های کوچک گذاشته بودم ، میدونم ژله خیلی بی کلاس  :)))) ، بعدش هم شیرینی گردویی با چای قلیون زدیم ، اومدیم خونه لالا تا الان، منتظرم دوست پسرم بیاد بریم نون بگیریم ، اگه پیداش شد :( 


بعدا نوشت :ساعت ١١ و نیم پیداشون شد ، که بنده هم دیگه رفته بودم نون گرفته بودم ، برگشته بودم 


نظرات 5 + ارسال نظر
میلو جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 09:59

تبریییییک برای پاس کردنه امتحانا :**

مرسی میلو جون

مهناز چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 06:49 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

سلام عزیزم،عیدت مبارک
به به،مبارک باشه.امیدوارم تو سال جدید کلی اتفاقای خوب برات بیفته و شاد و موفق باشی

عید شما هم مبارک، مرسی عزیزم ، سال خوبی هم برای تو باشه بر از پول و تنوع و مهم تر از همه سلامتی :) من هم امیدوارم

آوا سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 11:47 http://ava-life.blogsky.com

هوراااا بالاخره ی اتفاق خوب افتاد که حسااااابی شادت کنه
این خصوصیت پرفکت بودن منو خیلی آزار میده

اره بالاخره خوشحال شدم ؛) اره واسه خود ادم خیلی سخت میشه :(

نیلو سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 04:54 http://nil-nil.blogfa.com

خداروشکر که امتحانات همه پاس شد. تبریک می گم گلم.
من همیشه آمریکا بودم رولت و کیک و شیرینی گردویی و نارگیلی درست می کردم. از بس از شیرینی های اونجا بدم می اومد! ولی تو ایران خیلی کم پیش میاد. می گم چه کاریه میرم آماده می گیرم داغ و خوشمزه. هزینه ش هم همون درمیاد. پس چه کاریه!

فدات نیلو ، تو ایران با اون تنوع و کیفیت ، ادم میگه اخه چه کاریه ادم بپزه ، ولی اینجا اصلا کیفیت نداره ، خیلی کیفیتش پایین ، واسه همون مجبوریم خودمون دست به کار شیم ،

سیما یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 19:32 http://gholak-banoo.persianblog.ir

بسلامتی. همیشه خوش خبر باشی و پر از انرژی مثبت

فدای تو :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.