سب عیدی

برای شب عید دنبال رستوران بودیم با توجه به اینکه دوست غیر ایرانی خواهر، همراه ما هستش ، ما مشتری یک رستوران ثابت هستیم ، پارسال عید هم اونجا بودیم ، گفت کل رستوران رو داده به یک خانواده و جا نداره اصلا ، زنگ زدیم هر چی رستوران ایرانی میشناختیم به جز یکی که محیطش خوب نیست ، هیچ کدوم جا ندادن ، یکیمون پیشنهاد  رستوران افغان داد ! دوست پسر گفت سال نو شون با ما یکی ، صد در صد پر اونجا ، تازه اونجا در حالت عادی دو روز قبلش رزرو لازم ! حالا اومده بودیم خونه نمیدونستیم چی کار کنیم ، واسه فردا ! خواهر هم از صبح تا شب کلاس بودن ، بله !! دوست پسر گفت من کباب میگذارم ، ولی خونه ما مشکل باربیکیو داره ! یعنی باید میرفتیم خونه  دوست پسر ، بعد باربیکیو ، خونه دوست پسر خیلی یه جوری  بود به نظرم واسه مهمون غیر ایرانیمون ، گفتم من غذا می گذارم  باقالی پلو با ماهیچه و زرشک پلو با مرغ ، ولی خوب خونه هم نیاز به مرتب شدن شدید داشت، دوست پسر هم گفت نه روز اخری همش می خوای تو اشپزخونه باشی که چی ؟ 


یهو گفت بزنگیم رستوران افغانی ببینیم چی میگه ؟ که در کمال ناباوری جا داد بهمون !  حالا قرار ٨:٣٠ بریم رستوران افغانی، دارم فکر می کنم موهام رو قرمز کنم امروز :) دوست پسر میگه رنگ بگیر بگذارم ، ولی دو دلم خودم ! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلو دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 13:57 http://nil-nil.blogfa.com

سال نو مبارک گلم.
خوشم میاد که دوست پسر انقدر پایه س! رنگ بگیر بذارم برات؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی از این همه پایه بودن.

سال نو تو هم مبارک نیلو عزیز، سال فوقالعاده ای رو داشته باشین ، اره خیلی پایه است :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.