شرمنده همه که نه کامنت گذاشتم نه کامنت جواب دادم ، 


فردا دو تا امتحان دارم ، دعا کنید :) 


تو این استرس امتحان و اینا مدارک اقامتم برگشت خورده دیشب، انقدر ناراحت بودم !!!! نمیدونستم چی کار کنم ، این وسط وقتی دوست پسر میگه بیش از حد ناراحتی ، من بیشتر هی حرص می خورم ! اصلا نمی خوام در موردش دیگه حرف بزنم !! واسه یک صفحه احمقانه! 


به مامانم نگفته بودم ، دیدم مامانم تو لاین مسیج زده ، مامان سلامتی باشه میگذره همه چیز ، من براتون دعا می  کنم ، میگم چطور ؟ میگه کلا میگم ! بعدش خواهر گفت امار دادم بهش ! 


بیچاره مامان بابا ها ، ما رو فرستادن راه دور ، دلشون پیش ماست ، امیدوارم که همیشه مایه افتخار باشیم براشون ، نه مایه ناراحتی و استرسشون ! 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 12:08 http://gholak-banoo.persianblog.ir

با یه مشاور مشورت کن. با یکی که دلسوز باشه و اینکاره. این سیستم جدید واقعا مزخرف هست. من ازش بدم می اد. میراث حکومت هارپر هست. اما جدی می گم مشورت رو بکن، ما نمی دونیم اینا کارشون دقیقا چه قلقی داره، اونا می دونن. من خودم فرم هام رو پر کردم، داداشم هم خودش، اما اون موقع فرق داشت، الان دیووونه بازاره مولاست

ببین ما فرم هام رو ٦٠٠ بار چک کردیم فرستادیم ، بعد الان میگه یک برگ تو فرم ها جا مونده ، من نمیدونم چطوری!! بعد گرفته تمام ترجمه ها رو باز کرده !

مگهان پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 15:58

همین که اونجایید با صبر و دارید درس می خونید و زندگی نرمالی رو می گذرونید بی شک بی شک براشون مایه ی افتخارید آمیتیس عزیز :)

وه اینا من رو راضی نمی کنه، می خوام کار خوب ، درامد خوب هم داشته باشم ، نمی خوام نگرانم باشن ، نوبت ماست که الان هواشون رو داشته باشیم !

ژوانا چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 19:41 http://candydays.blogsky.com

ایشالا که امتحانات عالی شه و همیشه ام مایه ی افتخار خانوادت باشی :*

فدای تو ، من هم امیدوارم ،:)

سیما چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 11:47 http://gholak-banoo.persianblog.ir

انشالله که امتحان خوب پیش می ره.
چرا CIC برگشت زده مدارک رو آخه؟!!!
کمک وکیل می خوای بگو، من خودم که فعلا نمی تونم، اما ادم سراغ دارم این کار رو می کنه. بخصوص چند تا توی تورنتو که تخفیف های خوبی هم می دن.
بهش هم فکر نکن، خیر بوده.

فدات شم ، مرسی گفتی ، نه فکر کتم خودم دوباره بفرستم ، گیر داد به یکی از فرم ها کلا برگشت زده ، ولی بدیش اینه که تمام ترجمه ها رو گرفته پاره کرده ، یعنی پلمپ رو باز کرده ،واقعا نمیدونم چرا!

نیلو چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 07:03 http://nil-nil.blogfa.com

ای بابا اینا چقدر سخت می گیرن. اتفاقا ماریا هم وکیل گرفته و دنبال اقامت پسرم برای اونجا هست. الان هنوز جواب ندادن. منم به پسرم می گفتم اینا با این کشور پهناور و جمعیت کم دلشون بخواد بچه های نخبه مارو بگیرن ببرن اونجا. والله. این همه چینی اونجا رو اشغال کردن... همه شون هم بی مخ و خنگ...

نیلو سریع ترین پروسه ازدواج الان، تازه دولت قول داده سال بعد سریع تر هم بشه ، زیر ٨ ماه میاد،نگران نباش ، نه دلشون نمی خواد انگار ؛) پول بقیه اولویت داره :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.