استیج

من اصلا به اینکه کی به کی رای میده کاری ندارم ، سلیقه ها فرق داره ، ولی خیلی ناراحت میشم میبینم تو پیج فریال پر فحش و ناسزاست ، جالبیش اینه اکثرا خانم هستن ، حسادت ؟ اخه این چه وضعش؟ چرا لباست باز بوده ؟ چرا عمل کردی فلان جاتو ؟ خدا رحم کرد همه تو ایران عمل می کنند ، بی خیال این بدبخت شین دیگه، دوست ندارین رای ندین ! این همه بدگویی نداره که دیگه ! به نظرم از هنوز از عدم فرهنگ ملت که نمیتونن به نحوه لباس پوشیدن یک نفر احترام بگذارن !!

نظرات 7 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 09:10

آررره پانیدا پاک آبرومونو برد که :))) چقد بامزه بود!!! تا من از یکی حمایت کنم همین میشه ها ... دهه


دخترای ایران بلی چرا اکثرا هستن واقعا ؛)!

اره دیدی:)خداییش زشت بود حرکتش

مگهان پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 16:02

من فک کنم 3 بار بیشتر نشد ببینم برنامه ش رو
به فریال حسادت نورزیدم اصلا ولی خب خواننده مورد علاقه م نبود، بگذریم که از ظاهر مصنوعی خوشم نمیاد، اون یکی دختره پانیدا بود، اونم قرتی بود خب ولی دوس داشتمش... :دی
ولی ابدا حس نمی کنم چون من دوسش نداشتم اون آدم مشکل دار و فلان و بساره
بعدشم اینکه به ما چه آخه کی چی می پوشه؟
اینم هیچی
فحش آخه؟!؟!؟!؟

پانیدا امشب خیلی حرکت های زشت داشت، مگه الان همه دختر های ایرانی عملی نیستن ؟

یک دختر بیکار چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 15:41 http://hve77.blogsky.com

؛)) والله

اخ گفتی؛)

سمیرا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 08:23

سلام واقعا جای تاسف داره این کارا
اتفاقا تو منو تو + خانم میترا بابک در موردشون صحبت کرد این هفته هم بقیش رو مده حتما ببینید راه های مواجهه باهاشون رو می خوان توضیح بدن
البته ممکنه عکس ها هم فیک باشن یعنی ممکنه یه نفر با چند آی پی این نظرات رو می زارن آدم بی کار خیلی زیاده و عقده ای

من نمیدونم خانم میترا بابک کی هستن :( حتی اگر عکس ها فیک باشن ، باز هم این همه بی ادبی اخه :(

دختربنفش شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 06:03 http://marlad.blogfa.com/

واقعا وطنم پاره ی تنم .بعضیا مریضن کلا .شعور هیچیو ندارن

کلا بی ادب هستن ، یعنی نمی تونند حرف رو مودبانه بگن، فکر می کنند اثر نداره للبد :)

سیما جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 11:46 http://gholak-banoo.persianblog.ir

من تا مدت ها هر دفعه توی گروه ها مردم از استیج می گفتن، فکر می کردم دارن از کارتون lilo and stitch حرف می زنن... در این همین اندازه فعال هستم. بعد می گفتن اینا به چی می خوان رای بدن. یواش یواش فهمیدم چقدر پرتم...همچین موجود به روزی هستیم ما.
در خصوص فحش ها، کارمون شده نقد کردن...جای سازندگی و خود ساختن...واقعا جای تاسف داره.

من نمیدونم از کجا اشنا شدم اصلا ! ولی چون خونه ام نگاه می کنم گاهی ، ولی خیلی بی فرهانگی این فحش دادنشون ! اگه تونستی یک نقد پیدا کنی ! تو دیگه خیلی خارجی شدی ؛) نمیدونستی برنامش چیه !

مهناز جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 11:02 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

من خودم طرفدار فریال نیستم،چون از صداش خوشم نمیاد.ولی واقعا نمیفهمم این چه پدیده ایه که چندساله شدت گرفته،که از هرکسی خوششون نمیاد،میرن تو صفحات مجازیشو بدترین فحشها رو میدن!!به قول تو اکثرشونم خانمن!واقعا خیلی شرم آوره که این حرفهای زشت و فحشهای رکیک از دهن یه خانم در بیاد!!
کلا فحش دادن و زشت ترین حرفها رو زدن،انگار حسابی رو بورسه و ماشالله تو این یکی دو ساله،مردم با این کاراشون،کله دو هزار و پانصد سال فرهنگمون رو به گند کشیدن!!!

حالا جالبه میان میگن با این تمدن این چه لباسی هست ؟ اخه ادبیاتتون رو درست کنید، بی ادبی و توهین براشون اوکی شده، نمیدونم چرا دخترهای ایرانی اینجوری شدن !!! خیلی ناراحت کنندست !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.