درس درس درس

از امروز باید بکوب برای هفته بعد درس بخونم این دو هفته هم تموم بشه یک هفته استراحت ، بعدش کار شروع میشه ، در بهترین حالت ، امیدوارم همه چی خوب پیش بره ، استرس گرفتم . 


دیروز شروع کردم دوباره ورزش کردن ، چرا قطع شده بود ؟ نمیدونم خورده بود به امتحانام ، بعدش هم رفته بودم یک دوره جدید خرید بودم که خیلی سخت بود، دیروز دیدم اگه سختیش مانع انجامش میشه چه کاریه ؟ دوباره برگشتم رو ورزش قبلی ، احتمالا دو هفته این رو برم ، بعدش میکس برم ! 


هنوز فرصت نشده با دوست پسر  بریم سینما ، کفش پاشنه بلند بخریم، بریم  رستوران مکزیکی ،  فکر کنم ٦ ماه قرار بریم سینما ها ! نمیدونم چرا به هیچ کاری نمیرسیم ، 


در مورد کار جدید حتی در مورد لباسش هم استرس دارم ، من کلا ادم اسپرت پوشی هستم ، یعنی زمستون ها یک شلوار جین ( که عین لگینگ) ، یک تی شرت با یک بوت مثل بوت های سربازی  بیشترین لباسی که میپوشم ، تابستون ها نه خیلی وقت ها دامن های اسپرت میپوشم ، حالا این محل کار جدید که یک قدم باهاش فاصله دارم ، ملت با لباس مجلسی میان :) شوخی کردم ، اقایون اکثرا کت و شلوار ، سوپروایزر من هم که خانم . من هربار دیدمش ماشالله یک پیراهن ان چنانی پوشیده بود. واسه همین هی میگم باید لباس بگیرم . 


فعلان حرفی ندارم ؛) 

نظرات 5 + ارسال نظر
دختربنفش شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 06:06 http://marlad.blogfa.com/

ااااااااا.عید نمیتونی بیای ایران .بده که ؟
لباس مجلسی

فعلا که تکون نمیتونم بخورم ، اره لباس مجلسی :)باور کن :)

نیلو شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 06:02 http://nil-nil.blogfa.com

انشالا که موفق می شی گلم.
لباس خب کت و دامن بپوش از نوع اداری یا می تونی کت و شلوار اداری بپوشی از نوعی که راحتی...

فدای تو نیلو، اره دقیقا باید همین دوتا رو بپوشم ، ولی خوب فکر کن تو این مایه لباس متنوع :)

سیما جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 11:52 http://gholak-banoo.persianblog.ir

اگه می تونی وقت بزار یه اوت لت برو، قیمت کامل سر پیراهن نده. من نمی دونم مثلا Ann Taylor کجا اوت لت داره اطرافت، یا MELANIE LYNE یا Talbot نزدیکت کجا شعبه داره، اما اینا همه بعضا حراج های خوب می خوره. من دلیلی که Hautelook رو دوست دارم اینه که به Nordstrom وصل هست، و از چیزهاش مطمئن هست.
خوب از بالا منبر بیام پایین. کلا خرید درمانی خوبه، بخصوص اگه می خوای کار جدید رو شروع کنی.

میتم به حال فرصت جواب میدم

سیما پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 17:59 http://gholak-banoo.persianblog.ir

انشالله که کار رو بار خیر باشه و به موفقیت...
برای لباس، اوت لت برو. اگه تا ترونتو نزدیکی برو پریموم اوت لت.
Hautelook هم چک کن. من خیلی توش چیزهای خوشگل با قیمت خوب پیدا کردم.

نمیدونی من کجام؟؟ نه بابا نزدیک تورونتو نیستم که! که دورم ! سایت رو دیدم خیلی خوب بود ، ولی راستش چون پیراهن میخوام ترجیح میدم بپوشم تا انلاین بگیرم ، نیست که مانکن هم نیستم ؛) کروی ام

ژوانا پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 13:29 http://candydays.blogsky.com

واووووو پس محل کارت باید جای باحالی باشه وقتی همه شیک و پیک میان :) البته دردسرهای خاص خودشم تو انتخاب لباس و اینا داره ولی به نظر من که خوبه :)

به نظر من سخت :) اره محیط کاریش با مهندسی خیلی فرق داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.