ما ایرانی ها فقط تو پاچه هم می کنیم ! والله ! دوست پسر مدتی بود می گفت اباژور خوشگل می خوام ، امروز تو یک گروهی دیدم خانم دست دوم گذاشته ، دوست پسر هم گفت خیلی خوشگلن ، قیمتش رو هم نوشته بود استثنایی ، گفت ١٣٠$ ، رفتم تو سایت اصلیش همون ست رو پیدا کردم ١١٩ $ ، اخه چرا باید سر همدیگه رو انقدر کلاه بگذاریم !!! 


واسه فردا نهار قرار بود جوجه رو سیخ چوبی بگذارم فر ،بعد از اینکه مواد رو خوابوندم و خواستم فقط بگذارم بپز واسه فردا ،  دیدم سیخ چوبی نداریم !!! 


مامانم بسته فرستاده امیدوارم زودی بیاد !!! 


یک سری لباس ترک تو خونه خریدیم با خواهر انلاین ، که تو بسته ما میاد ، اونی که من ایران ٥٠-٤٠ تومان مثلا گرفتم ، اینجا انلاین ٣٠$ بود ، بدون تکس و شیپینگ ! 


دنبال مسافرم که بسته رو بیاره ، و تو دلم فحش میدم به دوست نامردم !!! 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 11:24 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

الان دیدم،اسمشو تو کامنتها به بچه ها گفتی!!
میرم میبینم.
فدات

مهناز پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 11:22 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

آره بده لطفا صفحه اینستاشو،شاید مشکل لباس منزلم حل بشه!

نمیدونم چه سبکی میپوشی ، سرحال شدی ها ;( دو تا دوتا کامنت می گذاری ،فدات شم

آوا چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 22:42 http://Ava-life.blogsky.com

برعکسش هم هستا. ..مثلا من شلوار لی خریدم 75 سایزم نشد به هرکس میگم بردار 60 ناز میکنن.

اره دیگه !! ولی به ما که میخوره اوضاع برعکس ، همه گرون میدن ؛)

ونوس چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 20:20 http://calmdreams.blogfa.com

عجببببب
خریدی حالا؟
من از خرید اینترنتی بخاطر سایز و کیفیت میترسم
ژورنال یک چیز نشون میده با جنس و کیفیت عالی که برق میزنه جنسا ولی وقتی میبینی همون مدلو با یک پارچه به درد نخوررر میدوزن و تحویل میدن
بهرحال امیدوارم مبارکت باشه و بخیر و خوشی برسه دستت
این سایت هم لباساش قشنگه گاهی
tehrangirl2.persianblog.ir

اره لباس تو خونست جنساش خیلی خوبه ، نخی هستش ، سایز هم دستم اومده، اومد عکس میگذارم ؛) نگاه می کنم الان مرسی :) نگاه کن ، شیک شاد تو اینستاگرام ، هر روز هم جدید میگذاره

سمر چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 10:49 http://misswho.blogsky.com

ممنون که معرفیش کردی

خواهش می کنم عزیزم

مگهان سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 23:34

جالبه من یه باری قصد کردم از فامیل یکی از دوستام یه کتونی بخرم که سایزش نبود و از ترکیه آورده بود(آدیداس بود)
پوشیدم و دیدم دوسش دارم، قیمتشو گفت 570 رفتم تو نمایندگی آدیداس همونو! همونو!!! همونوووو!!!! دیدم 300 تومن:|
حس بدی بود که فهمیدم می خواسته دولا پهنا حساب کنه، تو حراجم نبودا آدیداس...

در مورد فامیلت یه چیزی بگم ؟ گاهی بعضی چیزا از اینور بخری گرونتر، ولی کتونی نه اصولا

سمر سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:03 http://misswho.blogsky.com

خرید آن لاین تو ایران سایز و بقیه چیزها درست درمیاد؟ میشه فضولی کنم بپرسم از کدوم سایت گرفتی؟ البته اگه دوست داشتی بگی

اره درست در میاد ، البته من قبلا گرفته بودم ، من از دو سه تا خرید کردم ، از شیک شاد راضی تر بودم ، هم قیمت هم برخورد ، تو اینستا بزن میاد ، اگه هم میبینی مدلاش الان کم ، چون هر چی میفروشه رو بر میداره دیگه ، ولی مرتب اپدیت می کنه

سیما سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 11:11 http://gholak-banoo.persianblog.ir

خوب قربون خواهر، اونی که خریدی ارزون تره از ایران، اما هزینه جا به جایی هم داره دیگه.
در خصوص مواد دست دوم، یه سر برو به سلویشن ارمی، اونجا پایه های قشنگی هست برای آباژور، خودت می تونی DIY بزنی و کلی شیک و قشنگش بکنی. تو Pinterest کلی ایده هست در این خصوص.
با هوای نسبتا بهاری چه می کنی؟!

دلیل اینکه خریدم ، بیشتر تنوع خیلی زیادش بود تو مدل های ایران ، اینجا اونقدر تنوع نداشت ، پول پستش فکر نکنم خیلی بشه ، لباس سبک ، واسه دست دوم اینی که گفتی رو نشتیدم تا حالا، نگاه می کنم . هوا ؟ دیروز که برفی بودیم ما ، ولی امروز خیلی خوبه

مهناز سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 07:34 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

سلام عزیزم،خوبی؟
پس ایرانیای اونجام اینجورین!جالبه هرجا هم که بریم،این خصلتهای قشنگمونو حفظ میکنیم!
منم باید لباس خونگی بخرم....
اگه یه چندتا دوست ایرونی خوب پیدا کنید،این مشکلتون کمترمیشه.دیگه اگه بخواید چیزی بفرستیدیا از ایران براتون بیاد،راحت تره.البته نه مثل اون دوستتون که خانمش استرسی باشه ها!

اره ، اصرار هم دارن سر ایرانی ها کلاه بگذارن !!! دوستامون همه ژانویه رفتن اومدن . اره والله ! عجب دوستی!!! نمیدونم چه سبکی میخری , ولی این ترک ها خیلی خوبن ، من انلاین میخرم :) اگه خواستی صفحه اینستاشو بگذارم؛)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.