اخر هفته

پنج شنبه خیلی روز شلوغی بود ، کلا خسته شدم ، شبش هم شام رفتیم بیرون تو برف حسابییییی، جایی که مد نظرمون بود ، بسته بود، رفتیم رستوران ایرانی دیگه که غذاش عالی بود، یک سه سالی بود اینجا نرفته بودم حداقل ، کباباش خیلی خوب بود ، برخوردشون هم بهتر شده بود ، برگشتیم و لالا، شنبه هم دوست پسر و خواهر رفتن خرید خونه که من درس بخونم اما نشد که نشد ، نمیدونم یک ذره سگ وجودم فعال بود،. برگشتن و من و دوست پسر غروب رفتیم پارک و یک پیتزا مزخرف ، داغون خوردیم ؛) بعدش رفتیم خونه دوست پسر ، کلی گوشت گرفته بود، تمیز کرد، گذاشتش تو ارامپز که بپزه ، از شب تا صبح ؛) نهار مهمون داشت ، صببح یکشنبه هم دوتایی رفتیم بز سگمون تو برف قدم زدن ، نیم ساعت قدم زدیم ، ٩ برگشتیم خونه ، دوست پسر گفت ٥دقیقه کمک کن تلویزیون رو بزنم به دیوار ، بعدش صبحونه بخوریم، گفتم اوکی، ساعت ١١ تازه صبحونه خوردیم ، دیگه دوستان ساعت ٢ اومدن و ابگوشت و رو با نون سنگک تازه و سبزی خوردن تازه زدیم و تا هفت هشت هم موندن ، و رفتن ، من هم الان در خدمت شما هستم ، 


یکی از دوستامون رفته یک جای خوب خونه گرفته ، خیلی امیدوار به زودی کار خوب پیدا کنه ، نمیدونم ما که خوش شانس نبودیم، شاید دوستمون باشه ، ولی با امیدواریشون حال میکنم واقعا ! دوستم که خیلی شرایطش خوبه ، ماشین پنجاه هزارتایی زیر پاش ، و خونه دوم رو خریده (میدونم اینجا عجیب) ، می گفت ببینید من بعد فارغ التحصیلی یک سال بیکار بودم ، بعدش هم با کار چیپ شروع کردم، ناامید نشین ، ٣٤ سالش هم هست ،  خلاصه کلی به ما امید میداد ، من که داشتم در مورد کار جدید و سرایط و اینا حرف میزدم ، حس کردم خواهر ناراحت شده، همیشه دوست داره گل سر سبد مجلس باشه ، کلا خیلی حال نمی کنه کسی انگار بخواد از من تعریف کنه ، نمیدونم شاید حس من اشتباه هست ، خیلی غیر مستقیم هم گند میزنه به اعتماد به نفس من ! خیلیییییی!!! 

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 20:47

خیلی جالبه که روحیات خواهرایی که تو یه محیط بودن و هستن اینقدر با هم متفاوت باشه

امیدوارم پیروز باشی و شاد همیشه دختره ^-^

اره خودمون هم همش میگیم :)

نیلو چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 09:51 http://nil-nil.blogfa.com

واسه پست قبلی کیک هم نظر داده بودم ولی انگار گم شده نیست اینجا!!
عزیزم خب معلومه که نباید ناامید بشین. حتما حتما اون شغلی که قسمت هست پیدا میشه. در مورد خواهر هم نگران نباش. بهرحال اونم شرایط خوبی رو تجربه نمی کنه و نگران شغل و آینده ش هست پس به دل نگیر گلم...

نیلو جواب دادم تاییدم کردم ، اره میدونم اون هم حق داره :) ولی خوب من هم گاهی کلافه میشم دیگه!

ژوانا دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 13:51 http://candydays.blogsky.com

ای بابا این مشکل بیکاری انگار همه جا هست :(
من خودم خیلی جاها نمیتونم کارکنم ، نه که ادم تنبلی باشم ولی خب باید از اون کارهم خوشت بیاد و هم محیط و همه چیزشم اوکی باشه.
امیدوارم زودتر یه کار خوب پیدا کنی.

اره همه گیر به خدا! شما که همش رمزی :(

دختربنفش دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 07:54 http://marlad.blogfa.com/

ایشالا کاراتون روبراه بشه دم عیدی خدا یه عیدیه توپ بهت بده

میشه؟میشه؟

دندون دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 05:56 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

هی کباب خورونتون همیشه به راه...
غصه نخور زودی همه چیز برات بهترین میشه... دیدی تو به من دلداری میدی من به تو... خیلی هم شیک و مجلسی...

اره به هم روحیه بدیم ببینیم چی میشه ؛)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.