دوست پسر ،داره میره مسافرت فردا صبح به مدت نه روز نیستش ! 


سوغاتی هم نمیاره !! چون سری پیش ، چیزهایی که خرید خوب نبودن ، دوستم می گفت چرا میگی نیاره ؟! خوب بگذار بیاره یک چیزی ، گفتم مگه قصدم سو استفاده است ، وقتی میدونم نمیتونه چیز مناسب بخره چه کاری اخه؟ 

ولنتاین ما کادو نمیخوین فقط شام میریم بیرون همیشه ! میدونم خیلی کاپل رمانتیکی نیستیم :))) چی کار کنیم دیگه ؟؟؟ 


امتحان هام هفته دیگه هستش و امیدوارم هر چهارتاش پاس شه ! 


اتفاق خاصی نیفتاده تو این مدت ! 


از صبح گلو درد دارم و به زور اب نمک یک کم بهترم ، 


دوست پسر امروز که رفته بود دنبال کارهای بانکیش ، بعدش اومد تو اتاقم و بغلم کرد و گفت ببین میدونم نگرانی مالی داری ، انقدر تو حساب من هست که به خاطر شرایط حسابم(وی ای پی )  ، میدونی فلان قدر باید تهش بمونه ، بقیه اش مال تو ، حداقل ٤ ماه خرجتون دیگه ،  خیلی ازش تشکر کردم ، ولی خوب من که نمی گیرم ، مامان بابام هستن در اون موقع، خدا ١٠٠ سال بهشون عمر بده .


شرایطی پیش اومده که صاحبخونه ما شاید مجبور شه خونه رو بفروشه، به علت بدهیش به بانک ، دوست پسر میگه بیا برو صحبت کن من بخرم :)، گفتم اوه تو بشی صاحبخونه ما؟؟؟ تکلیف اجاره چی میشه ؟ میگه قول میدم زیاد نکنم ! 


توت عزیز اگه اینجا رو میخونی چرا رمزی شدی پس؟!   


یک چیز اضافه کنم ! دلم دوست پسر اهل سوپرایز بخواد، کی رو ببینم

نظرات 7 + ارسال نظر
ونوس سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 15:10

از مردانگی دوس پسرت خوشم اومد دمش گرممممم

قربونت :)

نیلو دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 10:01 http://nil-nil.blogfa.com

تجربه سوغاتی چرت و پرت دارم عجیب!
بازم با معرفته که بهت پیشنهاد سخاوتمندانه ای داده.
انشالا که محتاج کسی نشید عزیزم.

نیلو تو هم ؟؟ خداییش باز هم بگیم بیارن ؛) انشالله!!!

دندون دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 04:52

مهناز یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 20:50 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

راستی،منم دلم شوهر اهل سوپرایز میخواد!هرکیو دیدی،بگو منم ببینمش!

واییی قحط تو مرد های ایرانی!!!!

مهناز یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 20:49 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

خوبی عزیزم؟
آفرین به دوس پسر!به این میگن دوست با معرفت!خدا ایشالله سایه پدر و مادرتو سالهای طولانی بالای سرت نگه داره و همیشه تحت حمایتشون باشی.ولی خب همینکه اینقدر درک میکنه و حرفشو میزنه،خودش خیلی می ارزه!

اره خیلی می ارزه، خداییش در این زمینه معرفت داره :) خدا مامان بابا ها رو ١٢٠ ساله کنه، که ما هر چی داریم از اوناست

سیما یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 13:16 http://gholak-banoo.persianblog.ir

من و همسر هم ولیتاین کادو نمی گیریم. حتی نمی ریم رستوران. عاشقانه بودن به این چیزا نیست عزیزم.
در خصوص خونه، اگه صاحبخونه خونه رو فروخت، یادت باشه تنها در یه صورتی می تونه تقاضا تخلیه خونه رو بکنه که خودش، یکی از اعضای خانواده اش بخوان اونجا زندگی کنن. انشالله درست می شه. صد در صد...
اونایی که سوپرایز می کنن، سوپرایزهای یه جور دیگه رو هم بلد هستن.
ارامش و عشق همراه دقایقت نازنین

اره رفتم پرسیدم ، ولی نامزد داره اعلام ورشکستگی میکنه !! نمیدونم نقشش چیه!!

دختربنفش یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 11:28 http://marlad.blogfa.com/

چراااااااا.مگه همین چشه .

چی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.