روزمره

هوا گرم تر خدا رو شکر ، 

امروز بعد مدت ها سگ رو برداشتم قدم زدم رفتم بیرون ، هنوز یخ بود کف زمین بعضی جاها، چون گاهی می کشید ، کامل سر می خوردم :( بوت خوب واقعا باید پوشید! 


رژیم و ورزش ادامه داره خدا رو شکر ! 


رفتیم پارک و چیت چت ؛) بله تو همین هوا :) 


دوست پسر ، امروز یکی از دوستامون رو دیده ! فارغ التحصیل  شده و دنبال کار ، اوضاع ولی خوب نیست ! بعد به دوست پسر گفت فلانی(من)  خیلی خوش شانس !!! دوست پسر گفت شوخی می کنی؟!؟ اون و شانس . گفتم دلیلش اینه که من مثل بقیه ها تمام مدت غر نزدم ، همش خندیدم! هیچ وقت از مشکلاتم نگفتم ! من اگه بخوام از بدشانسی هام بگم ، همه شوکه میشن!!

نظرات 1 + ارسال نظر
آنا جمعه 18 دی 1394 ساعت 08:25 http://aamiin.blogsky.com

ضرب المثله چی بود می گفت بیرونمون مردم را کشته درونمون خودمون را؟!

دقیقا ها!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.