تصمیم گرفتم برم همون عینک که خودش می خواد رو بخرم :) زندگی سخت ها! واسه خودم حاضر نشده بود بخرمش :) 


واسه تولدش میریم یک رستوران افغانی که غذا ایرانی بخوریم ، اخر هفته :) امیدوارم خوب باشه ، دوست پسر با تمام خوش خوراکیش ، یهو با یه جا حال نمی کنه !!! مثل پارسال که واسه دفاعش رفته بودیم !! 


دوست کازینو یادتون ؟رفت دو تاشو باخته (پست قبل) ، بهش میگم داری اعتیاد پیدا می کنی، مراقب باش ! 


شدیدا گوش درد دارم ! فکر کنم دلیلش اینه که تو هوای -٢٣ سگ رو بردیم پارک ! 


رژیم هم ، ادامه داره، لامصب خیلی سخت ! درست کردن غذاهاش البته ! خیلی پیچیده کرده ! 


نیاز دارم کمد لباس هام رو بریدم بیرون و مرتب کنم ، یک سری لباس ها رو باید بدم بره ! 


راستی پرشن بلاگ نمیتونم کامنت بگذارم !! 

نظرات 5 + ارسال نظر
ماهی یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 08:31

جای من خالی یکم خونک شم اونجا

اره حسابی خنک میشی

مهناز پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 21:23 http://www.1zan_moteahek.blogsky.com

عینک خیلی کادوی خوبیه.مبارکش باشه...
پس دیگه غذا پختن نداری.خوبه!تولد خوش بگذره عزیزم

چرا !!!! ما شام رو سه تایی میریم ! دوستاش شنبه میان خونه !:(

ونوس پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 19:38

غذاهاشون خوبه رستوران افغان؟
عینک خوبه مبارکش باشه
گرم بگیر گوشت بهتر شه

راستش نرفتم ، طبق تحقیقات ، ادویش زیاد تر انگار ! میگم ایرانی بریم ! دوست پسر میگه اگه ایرانی میریم به جای همیشگی ! ولی من دوست دارم جای خاص برم مناسبت ها رو !

آوا چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 22:13 http://ava-life.blogsky.com

عشق همینه دیگه....شاید از خودت بگذری اما از خواست دل طرف مقابلت‌ نه

من واسه خودم گفتم گرون :)

سیما چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 16:40 http://gholak-banoo.persianblog.ir

من شخصا رستوران افغانی رو ترجیح می دم به رستورانی مثل شمال یا گیلانه. توی منفی ۲۳ بدون کلاه رفتی بیرون؟! نمی گی باد یخ می اد و اون گوش نازنین رو به فنا می ده؟! نکن...
فعلا دو ماه با سرما دست و پنجه نرم کن، تموم میشه. آخ جووون مارچ داره می اد.

اره من از شال و کلاه استفاده نمی کنم کلا عادت بدی هستش، من رستوران افغانی اولین تجربم بود، ولی من رستوران شمال رو خیلی دوست دارم، من ساکن تورنتو نیستم !ها!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.