کریسمس

کریسمس همگی مبارک :) 


ما صبح پا شدیم ، دیدیم هوا عالیه ، با دوست پسرو سگمون  رفتیم قدم زدیم ١ ساعت ، برگشتیم ، سگ رو گذاشتیم پیش خواهرم ، رفتیم صبحونه ، الان هم ، دور همیم تو خونه و قلیون می کشیم، گفتم یک تبریکی بگم :) 

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 17:58

آمیتیس جون من از شهامت نسل جوون خیلی خوشم میاد. اینکه بخاطر دیگرون از خوشی خودشون نمیتونن بگذرن. البته استثناهایی هم داره ولی خب بیشتر جوونهای الان اول خودشون و دوم خودشون و بعد دیگران رو در اولویت های بعدی قرار میدن..
از ریسک پذیری و نترس بودن و عدم وابستگی شون به خانواده خوشم میاد و تاییدش میکنم ولی گاهی به ناحق برچسب هایی رو به والدین میزنن و برای رسیدن به خواستشون بی ادبی هایی میکنن که مغز پدر مادر سوت میکشه..
ما نسل بدی بودیم. همش دلمون می خواست دیگرانو از خودمون راضی نگه داریم.جونمونو میدادیم برای پدر و مادر. همش فداکاری و نادیده گرفتن خودمون.. الانم که بقول دوستان دوباره درگیر بچه هامون هستیم با عشق بیش از حدمون که کار درستی نیست.

ونوس جون جالب من با اینکه از این نسلم ، ولی همش سعی می کنم خانواده ام راضی باشن ، خیلی اهل خانواده هستم ،

ونوس سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 17:49

کریسمس باتاخیر مبارک
فکر میکردم چندروزی مونده
قبلنا بیکار بودم از شبکه های ماهواره میفهمیدم کریمس شده. الان وقت نمیکنم تی وی ببینم
کاش یکمی عکس هم میزاشتی

نه کریسمس گذشته، سال نو چند روز مونده ، به عکس اصلا فکر نکرده بودم راستش، خیلی عکس بگیر نیستم

دندون یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 05:02 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

سلام من برگشتم کریسمست مبارک خوش بگذره حسابی... اوه منم این چند روز کلی قلیون زدم بر بدن... بسی تو هوای شمال چسبید..

مرسی ، شمال که میری جای من هم خالی کن :)

مگهان جمعه 4 دی 1394 ساعت 21:34 http://meghan.blogsky.com

به به... کریسمست مبارک آمیتیس عزیزم:)
با آرزوی روزهای خیلی خیلی خوش

قربونت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.