زندگی

هستیم خبر خاصی نیست ، اشتباه کردم برای یک کاری ، یکی از چک های بانک قبلیم رو دادم ، به عمد اینکار رو کردم ، و حواسم هم بود که پول بریزم تو کارت ، حالا از صبح اول فهمیدم که انلاین بانکش کار  نمی کنه ، گفتم اوکی ، زنگ میزنم. درستش می کنم ، زنگ زدم گفت برو شعبه، گفتم نمیشه، اکتیو کن ، گفت نه ! قطع کردم ، نیم ساعت بعد دوباره زنگ زدم ، درستش کردن، حالا رفتم می بینم یکی از حساب هام رو بانک بسته ، زنگ زدم میگه ! اره بدهکار بودی! میگم بدهکاری چیه اقا ! میگه اره در ماه یک پولی از حسابت کسر شده، چون دیگه دانشجو نیستی، حسابت پولی شده ، و چون پرداخت نکردی بستیم ، رفتم حضوری بانک ، میگم وظیفه دارین اول خبر بدین ، میگه من نمیتونم کاری کنم ، بمون فردا مسئولش بیاد وا !! حالا هم باید برم بانک ! امروز که ببینم چی کار میشه کرد! هم باید برم جایی که چک دادم ، یک چک جدید بدم ! 


شب یلدا مهمون داریم ، نمیدونم چی بگذارم که خوشگل باشه ، چه دسر و چه تزیینی !! 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 18:25 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

اتفاقٲ منم پارسال،هندونه های اسکوپی درس کردم،تو پوست هندونه.ولی دسته نداشت مثل سبد!!خوب میشه اینجوری که میگی.ژله شکل هندونه هم خوبه،جالب میشه.دسر با آب انار خودم تا حالا درس نکردم،ولی از مامان ودوستام میپرسم،اگه چیز جالبی پیدا کردم،بهت میگم.

مرسی :) من با این همه هنرمندیم چی کار کنم

مهناز پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 14:34 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

عاقا من دیگه دارم عصبانی میشما!!!چرا کامنتای من نمیرسه آخه!

تزئینو شب یلدا رو معمولٲ رو هندونه میکنن که من وارد نیستم.ولی چندتا دسر هست مثل چیزکیک انار،ژله انار و ازینجور چیزا که اگه بخوای دستورشو بهت میدم.اگه خودمم چیزی یادم افتاد باز برات کامنت میذارم

چطوری؟ مهناز یک کامنتت ج مونده بود، جواب دادم تایید نشده ، من واسه هندونه نظرم این بود شکل سبد بگذارم ، توشم هندونه توپی توپی کنم ، ولی دنبال یک دسر با اب انار هستم ، نمی خوام ژله بگذارم، واسه کیک ، چون تصمیم دارم شیرینی خونگی بپزم به کیک فکر نکنم برسم ، یک ایده دیگه هم که دیدم نمیدونم جالب یا نه ، ژله شکل هندونست :) برش زده !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.