ایران

ایران انقدر خوب واسه ما مسافر ها :) حالا میگم از چه جهت:) 


اولا خوب میای تفریح هیچ مسئولیتی نداری ، نه کار اداری نه کار خونه :) مامان بابات مثل پروانه دورت میچرخن ، تمام خانواده اصرار دارن دعوتت کنند نهار و شام ، بابات ماشین رو بنزین میزنه میده دستت :) بدون عذاب وجدان پول خرج می کنی، چون میدونی کلا مدت کوتاهی هستی ایران و حیف اگه بعضی از چیز ها رو نخری، کل رستوران های مورد علاقه ام از شرف الاسلامی تو بازار تا شاندیز رو میری:) هر جا هم که ماشین نمیبری با اژانس میری چون فوبیای این که دزد بزن بهم ولم نمی کنه !! از کادوهای اطرافیان هم که نگم دیگه نقدی و غیر نقدی ! خیلی لطف دارن :) 

ولی از خرید های ایران بگم ، چند دست لباس تو خونه خریدم که به نظرم خیلی خوشگل بودن  ، اینجا اون تنوع تو لباس تو خونه نیست اصلا ، به خاطر شرایط کاری بعدیم احتمالا نیاز به  لباس ساده فیت بدن ، حلقه ای ، کوتاه که با کت میپوشن  دارم ، واسه همین دادم بدوزن برام ایران ، خیلی عالی شد ، یعنی پشیمون شدم که چرا بیشتر ندادم، از خرید های چرم هم که بگم سوغاتی دوست پسر بود که خیلی دوستش داشت ، کیف برای خودم ، اجیل هم خریدیم ، ولی چرا اینقدر گرون شده ؟! ملت شب عید چی کار می کنن ؟ ٦٠٠ تومان پول چند کیلو پسته و اجیل مغز و زرشک شد ! با قالب سیلیکونی خودم رو خفه کردم :) خیلی ارزون بود اخه ، چند تا چیز کوچک سنتی هم خریدم ، چند تا ظرف کوچک واسه خونه هم گرفتیم ، اها، یک بوت چرم :) این شد که چمدون ها جا کم اورد ، مشکل وزن هم داشتن :) به زور و زحمت جا دادیم دیگه !

اها تمام کارهای ارایشگاه هم که گفته بودم به جز اپیلاسیون هم رفتم ، 

نظرات 1 + ارسال نظر
آوا چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 21:49 http://ava-life.blogsky.com

فکر که میکنم میبینم چقدر تنها زندگی کردن سخته
با دوس پسر اونجا آشنا شدی یا ایران؟

اره خیلی، نه همین جا :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.