غرغر

فکر کنم دیروز برگشتیم خونه خیلی غر زدیم و قیافه ها اویزون بود، چون  گفتیم دیگه نمیایم اصلا، کلا، که بابام صبح هم پاشد اومد، هم اینکه یک اشنا پیدا کرد برامون ، حالا مدارک رو دادیم تا ببینیم چی میشه دیگه ! 

کارهایی که تو برنامه ام ، یک مانیکور، پدیکور ، یک کات ، یک کراتینه، میدونم خیلی برنامه خوشحالانه ای هستش :) اجیل هم باید بخریم ، کیف چرم هم می خوام بخرم ، سوغاتی دوست پسر هم که دیگه ضروری ، فقط نمیدونم چی بخرم ، همین.


بعدا نوشت : اپیلاسیون یادم رفت 

نظرات 6 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 22:15 http://Meghan.blogsky.com

من از درسای تبریز و درسای مشهد خرید کردم برای دوستم...
من رشتی هستم عزیزم ولی چرم درسای رشت بسته شده نمی دونم چرا:|

من از درسای تهران، ولی تنوع کاریش کم بود ! به خصوص گاندیش، شهرکش بهتر بود

mojtaba سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 08:45

من یک دخترمکزیکی میشناسم یک بار بهش پیدا دادم حالا نمیدانم رسید یا نه 150 تومان کم کرد

ما پیام نمیدیم

مگهان جمعه 29 آبان 1394 ساعت 14:02

چه برنامه ی خوب و هیجان انگیزناکی...
من دو عدد کیف چرم درسا خریدم برای کسی ارسال کنم... دو ماااهه همت نکردم این حرکتو بزنم!!! گفتی کیف چرم یادش افتادم باز...:|

مگهان از کجا خریدی؟ تهران ؟

آوا دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 13:31 http://ava-life.blogsky.com

اووووف چه برنامه شادی آوری...خدا نصیب کنه

جات خالی اوا جون :)

mojtaba دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 10:19

داری برمیگردی؟ راستی چطوری میشه با خارج تماس گرفت که هزینش کم باشه ممنون میشم راهنمایی بکنید .

ما مستقیم زنگ میزنیم :)

دندون یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 12:05

وای منم این ماه موهامو کراتینه میکنم... مانیکور پدیکورم که کاره هرماهمه.... وای این جور کارا خیلی لذت بخشه...

خیلی دندون :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.