خاک پاک وطن

هفته پیش کسی فهمید که تو راه هستم یا نه ء؟ ٦ روزی هست که خارج رو ترک کردم ، حرف واسه گفتن بسی زیاد هستش ، ولی خوب اولا از اینترنت اینجا خیلی شاکی ام ، دوما از معده دردی که بی سابقه است ، که از خواب بیدارم کردش الان ، نمیدونم چی کار کنم ، اگه اونجا بود پیش به سوی داروخونه ، یا زنگ میزدم دوست پسر ، اینجا مامان بابا خوابن ، نمی خوام بیدارشون کنم ، مطمئن نیستم که اینجا اون قدر امن باشه که تنهایی پاشم ساعت ١ شب برم بیرون ، 

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان جمعه 29 آبان 1394 ساعت 14:03

شهر ما که امنه سابقه داره من رفته باشم. از خونه ی دوستامم اکثرا دوی شب برمیگردم:| :دی

مگهان، شهر ما هم امن به نظرم ، ولی شهر شما رو عشق :)

mojtaba دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 10:17

زیاد به خودت سخت نگیر روزها میگذره

بله :)

مهناز یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 11:13 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

به به خوش اومدی عزیزم!
دیدم چند روزه نیستی،نگو در راه عزیمت به وطن بودی!
هنوز از راه نرسیده هم که مریضی من بهت سرایت کرده!نکنه همین دور و برای منی؟!!!

حیف دیگه اخراش:(

توت جمعه 22 آبان 1394 ساعت 15:42 http://pasazvesal.blogsky.com

رسیدن بخیر خانم

مرسی عزیزم :)

دندون جمعه 22 آبان 1394 ساعت 07:46

عززیز دلم رسیدنت بخیر.... پاقدمت خوب بوده حسابی هوایی برامون آوردی محشر...

فدات بشم :) فکر کن ما فقط بوت و پالتو اوردیم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.