دوستم اول که دوست میشه میره به خواهرش میگه ، اونم میگه به به چه دختری '، دوستم می گفت دوست دختر زیاد داشتم ، ولی این رو که اولین بار رفتیم بیرون فهمیدم زنم خواهد بود ، همیشه همه جا با هم بودن ، همه مهمونی های ایرانی ، غیر ایرانی، دختر همیشه خونش بود ، دختر میره فارسی یاد می گیره ، دوستم رستوان ها عربی میرفت باهاش، دوستم باهاش مثل پرنسس برخورد می کرد ، دوستم داشت به بچه داشتن فکر میکرد ، که چند تا بچه می خوان ، به خواهرش گفت واسطه شه ، خواهرش گفت  نه ! اصلا نگو من میدونم ، خلاصه اونا میان اینجا سفر ، در نهایت بعد از دو ماه جدال ، دوستم کوتاه میاد ، میگفت  نمی خوام خانواده ام رو از دست بدم ، من ادمی نیستم که از خانوادم بگذرم ، خلاصه کنم ، ناراحت ، 


اون شب  مهمونی خونه دوست پسر بود ، سعی کردم از خونه اماده کتم کلی چیز ها رو ، اونجا فقط اسمبل کنم ؛) حتی یک سری ظرف  ها ، طبق برنامه ، دوست پسر که اومد گفت تو بازهم این همه غذا تدارک دیدی ، چرا ? واسه همین مهمونی گرفتن سختت و اینا ، کلا وسایل رو برداشتیم و بردیم ، همه چیز اونجوری که دوست داشتم حاضر شد ، دوستم اومد ، دوست پسر تعریف که دست پختش خیلی خوبه و ..، فرداش دوستم مسیج زد ، دست پختت رو خیلی پسندیدم :) ، انصافا پیش غذاها خیلی خوشمزه بود، تعادل بین غذای مرغ ، گوشت، دریایی هم رعایت کرده بودم ، 


دیگه ، این چند روز همش به بدو بدو گذشت ، یعنی همش اینور و اونور ، سوغاتی بخر و این حرفا ، اون روزی که با دوست پسر رفتیم ، اون شهر ، من کلا شبش از خستگی داشتم میمردم ، دیروز هم هی از این سر شهر به اون سر شهر بودم ، جواب امتحانم اومد و عالی بود ، معامله جور نشد ،

نظرات 6 + ارسال نظر
دندون دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 05:46

عزیز دلم خسته نباشی گل خندون من...

فدات شم

یواشکی های زن شوهر دار یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 17:17 http://zan-sh.blogsky.com/

آشپزی هم هنره ها
خانم هنرمند

لطف داری عزیزم :)

مهناز یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 10:54 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

سلام عزیز
من اصلٱ اینجور مادرها رو که تا این حد به خودشون اجازه میدن تو زندگی بچه هاشون دخالت کنن و اختیار داری کنن رو نمیفهمم!!!!و البته اینجور پسرها رو.....
آفرین به تو دوست خوب و خوش سلیقه!
قبولی امتحانتم مبارکه...

مرسی :) مادرهای زورگو :)

Shanay یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 08:06

خوشبحالت اشپزی بلدی من که اصلا بلد نیستم
چه رشته ای میخونی؟
واسه مهاجرت چه چیزایی لازمه؟؟
کدوم ایالت رفتی ولی میدونم حتما باید فرانسه و انگلیسی بلد باشی

واقعا؟ اصلا اشپزی بلد نیستی ؟ نه لزوما نباید دو تاش رو بلد بلشی ، مهندسی

Shanay یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 08:05

این بهترین تصمیمه که گرفتم

اخه بعد این همه سال؟

آوا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 04:23 http://ava-life.blogsky.com

خسته نباشی حسابی...هم بابت مهمونی هم امتحان.
ما نمیتونیم این دوست پسر شمارو ببینیم؟؟

اوا جون چه جوری ببینید ؟ سلامت باشید :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.