چه خبر؟

چند روز ننوشتم ؟! درگیر سوغاتی خریدنم ، کمی، با اینکه تصمیم گرفتیم ، نخریم برای خیلی ها ، یعنی فقط واسه مامان بابا ، باز هم نمیشه، یک کت زمستونی برای بابام گرفتیم ، که کوچک میشد مجبور شدیم ببریم عوض کنیم، یک کت دیگه هم تو وبکم دید گفت دوست ندارم :). بردیم پس دادیم، مامانم انلاین یک چیزی پسندیده بود که حالا قحط اومده ، سه جا رفتیم دنبالش میگن تموم کردیم ، دیگه عرض کنم که به خدمتتون، یک دوستم دیگه یک چیزی انلاین دیده بود ، خریدنش کلی دنگ فنگ داشت که اصل باشه، سایت معتبر پیدا نمی شد براش، 

دیروز صبح رفتیم صبحونه، چشمتون روز بد نبینه، برگشتیم دیدیم سگ یک بسته شکلات الکلی خورده ، حالا الکل سم براش ، شکلات سم براش، حالشم بد شده بود وقتی خونه نبودیم، دوست پسر گفت دست نزن جمع می کنم ، ولی وقتی اتفاق اینجور میفته عصبانی  میشه که چرا گذاشتین دم و دست شکلات رو، حالا هر چی میگم من اصلا یادم رفته بود خریدیم ، میگه ، دقت نمی کنین، این بچه مریض میشه ، دیگه کلی پیاده را بردش دیروز، رفتن خونه، اونجا یک دسته گل اب داد، دیروز غروب دوست پسر اومد دنبالم که بریم شب هالویین بیرون بچرخیم ، گفتم عالیه ، بریم ، سری یه دوش گرفتم رفتیم با ماشین گشتیم و خونه هایی که خوشگل شده بودن رو با خانواده هایی که کاستوم پوشیده دنبال شکلات بودن رو تماشا کردیم ؛) برگشتیم ، صبح من جشن فارغ التحصیلیم بود که با دوست پسر رفتم ، یک خانم مرتب با پیراهن و جوراب شلواری ، با کفش پاشنه بلند ، واسه دوست پسر کسل کننده بود، ولی واسه من حالا جذاب تر ، چون از اول جدا شدیم به خاطر اینکه من باید لباس تحویل می گرفتم ، دوست پسر جز مهمان ها بود ، دیگه اخرش هم رو دیدیم دوباره، اسممون رو صدا کردن و رفتیم بالا مدرکمون رو گرفتیم ، بعدش هم چون صبحانه نخورده بودیم ، رفتیم نهار خوردیم و برگشتیم خونه ، دیگه همین :)

نظرات 4 + ارسال نظر
مهناز سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:04 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

به به....مباااااارکه خانمی!ایشالله موفقیتهای بیشتر

فدات :)

دندون دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:38

آقا تبریک بابت فارق التحصیلی کانگرجولیشن....
دوستم تو کانادا رفت هالووین پارتی کلی عکس های باحال فرستاد...

مرسی ، مرسی، هالوین یا واسه بچه هاست ، یا پارتی های با لباس های ان چنانی که من پایش نیستم خیلی

دختربنفش دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 07:20 http://marlad.blogfa.com/

خسته نباشی.مبارک باشه عزیزم
سوغاتی خریدن سخته ولی ذوق داره

اره ذوق داره ، ولی اصلا امسال رو مودش نیستم:(

نیلو دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 06:03 http://nil-nil.blogfa.com

مبارک باشه جشن فارغ التحصیلی خانومی...
حالا ببین الکل چه چیز بدیه که اون حیوونی هم براش سمه. نخورید عزیز. نخورید ضرر داره واسه سلامتی گلم.

مرسی نیلو جون، ولی اگه مقاله های پزشکی رو نگاه کنی ، مقدار کم شراب واسه سلامتی مفید هم هست ، من خوشبختانه جز اون دسته ای نیستم که مشروب بخورم مست و پاتیل شم ،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.